izabell

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Izabell - 29 juni 2011 21:49

att jag kan göra så kloka val,

är fan imponerad över mig själv :D

...

Av Izabell - 29 juni 2011 16:45

är tom på ord...

Av Izabell - 29 juni 2011 15:30

tisdag;

hann inte skriva då precis...

mamma hämtade mig & elin 9.30, tack mamma! <3

jag cyklade å mötte Josefin & Johanna 10.30,

sen cyklade vi till maxi.. handlade typ dricka & ngt att käka..

sen vidare ner till stranden.

solade & badade :)

jag brände mig ganska rejält... fan vad ont jag har idag(onsdag)

vi cyklade hem sen 16.00


vi åt mat hos mamma,

sen cyklade jag & elin till stallet..

red lite i en pytteskog,

Bettan är en av de mysigaste hästarna ever <3

vi stannade kvar till veterinären kom, typ 20.30

vi var typ hemma hos pappa typ 22.30(??), pappa hämtade oss. tack!

gick & la mig 23.15,

kunde inte somna...

jag var trött,

men kände mig inte okej...

varken på insidan eller utsidan...

.

.

.

onsdag;

gick upp 6.15 (så jag sov alltså bara runt 6 h.)

jag & elin åkte med pappa när han skulle till jobb.

vi cyklade till stallet typ 9.00

jag var trött...

Elin ryktade Pontus lite & sen gick vi en liten sväng med honom..

sen tog vi lite kort, men med vanlig kamera... (lägger ut ngr foton sen..)

vi stack hem & bytte om,

sen gick vi ut med Pamelas hund, Nellie :)<3

det är mysigt att gå med hundar :)

efter rundan fyllde jag & Elin ballonger med vatten & kastade till varandra, haha, vilken liv asså ;)<3

jag älskar dig Elin <3

men shit vad det brände på ryggen & benen (där jag brände mig igår)!! ;(

 

Jenny hämtade oss efter jobb.

nu sitter jag på mitt rum vid datorn, kan inte vara ute...

& vad ska jag annars göra om inte sitta vid datorn eller framför tv:n här?

& om jag hade kunnat vara ute, vad skulle jag då gjort?

 

många frågor, inga svar...

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards