izabell

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Izabell - 2 juni 2011 21:43

skulle bara skriva att jag precis pratat med Emmy, intressant va? ;D<3

iaf, vi ska va imorgon.. lika intressant va? :D

nu ska jag störa ihjäl Emmy på msn! :D

Av Izabell - 2 juni 2011 21:03

hejhej alla!

jag har inte orkat starta datorn på ett tag, ännu mindre blogga .. känns som att jag har haft viktigare saker för mig ;)


men kan väl dra veckan lite snabbt...

måndag: vi 7:or hade orientering i Pålsjö Skog, jag var med Johanna :)<3 & om jag fattade lappen rätt, igår, så kom vi 2:a..?! ;D

tisdag: jag hade utvecklingssamtal, vilket resulterade med att jag blev på dåligt humör... sen efter lunchen hade vi fotboll- & brännbollsturnering, 7D vann brännbollen :D efter plugget tog jag en runda barbacka på Bettan :)))

onsdag: hade muntligt franska-prov, gick nog bra, fick reda på vad jag fick för poäng på det skriftliga provet som vi gjorde förra veckan... 46/46 !! :D

sen körde vi lite handboll på slöjd-tiden, väldigt seriöst måste jag säga! xd

efter lunch gav lina mig lite tips inför tisdag, beachhandbollen, jag är såå duktig... -.-  men jag gör iaf så gott jag kan! ;p

efter plugget stack jag till ödåkra, red Ante. jobbade lite med halvhalter, gick ganska bra, bara att jag slarvade lite med ytterhjälperna... fy på mig... men Ante är typ en av de bästa hästarna på ridskolan :))<3


idag: gick upp 6.15 satt i bilen 7.30 på väg mot Ullared :))

handlade mycket, bla. 2 par ridbyxor(jag som aldrig brukar hitta några någonstans), "några"(många) ridstrumpor, lite kläder, lite inredning till rummet. :)


imorgon ska jag till stallet på förmiddagen, sen ska jag nog vara med Emmy :)<3  kom på nu att jag skulle ringa henne ikväll, hehe... smart... får ta å göra det nu...

puss!

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards