izabell

Alla inlägg under februari 2012

Av Izabell - 28 februari 2012 21:00

juste,

min superfina vän fyller 15 år idag!

kärlek till dig vännen!

älskar dig grymt mkt, puss till dig' <3333

 

 

Av Izabell - 28 februari 2012 20:12

 i skolan hände inget kul,

engelska, no, svenska, lunch & hemkunskap.

 

efter skolan stack jag till stallet,

mockade, fixade vatten & vägde hö.
ryktade, sadlade & tränsade.
vi hann bara till halva grusvägen innan Emma blir rädd för något så både hon & Balder skena.
vi fick inte stopp på dom så vi var tvungna att styra ut dom på vars en åker,
Balder halka till lite & i en sekund tänkte jag "nu trillar vi omkull" men han fixa det! jag hoppade av så fort han stannat och vände mig för att se hur det gick för elin... då fick jag se en Elin på marken och en häst som stod och stampade brevid!
det visade sig att Elin trillat på huvudet så hon hade mycket huvudvärk & lite ont i svanskotan... stackarn!
så vi slängde ut emma i hagen igen & jag tog med Balder till paddocken, det gick inget vidare... blev bara skritt & lite trav, försökte med lite galopp men då bockade han bara, piggponny.se!

när vi sen kom tillbaka till stallet tog jag med Emma i grimma & gick i några minuter, då var hon lugn! behövde knappt hålla i grimskaftet...

älskar dem ändå <3

 

nu ska jag kolla färdigt på 90210, det bästa pogrammet i världen!
& fixa mina fötter, fotbad är awesome!

sen blir det att plugga till so provet på torsdag... -.-

 

puss'

 

     

Av Izabell - 27 februari 2012 20:37

min vecka nudå!

 

måndag - skola, plugga

tisdag - skola, stallet, plugga

onsdag - skola, ridskola

torsdag - skola, stallet, plugga

fredag - skola, fritidsgården, (kanske frisören om jag får en tid)

lördag - konfirmander-dag i Höganäs, vara med Emmy, Melodifestival kväll med vänner

söndag - fira Conny, (& kanske stallet om jag hinner)

 

det tror jag var allt, kommer ju ändå vara ganska bra drag!

vännerna blir att träffa fredag & lördag, de andra dagarna måste jag satsa på skola,
& hästarna saknar jag så mycket!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

min favoritlåt i Melodifestivalen 2012 är helt klart "Sean den förste Banan" med Sean Banan!

haha, tycker inte vi ska skicka honom till Eurovision Songcontest men han är ju härlig på scenen! :)

 

Danny Saucedo's låt "Amazing" tycker jag om, som seriös låt! Häftig show oxå! :)

 

 

puss'

Av Izabell - 27 februari 2012 16:05

tack alla som läser min blogg, kul att se att antalet ökar! är jättetacksam! :D

kärlek till er asså! :*

 

var i skolan idag, segt asså... allt bara rullade på som vanligt, märktes inte att vi haft lov en vecka..?

har inget att säga just för stunden, det blir ett inlägg ikväll om hur min vecka kommer se ut (om någon bryr sig) & så lägger jag ut min favorit-melodifestivls låt! hihi..


puss så länge'

Av Izabell - 26 februari 2012 19:36

ni vet om att jag har lagt ut ett klipp på youtube va?

jag & emmy tolkar melodifestivalen! ;)

det är 2 veckor sen nu tror jag, checka in den! ♥

 

 

sista inlägget idag!

imorgon väntar skolan, & vännerna! ♥

puss'

Av Izabell - 26 februari 2012 13:41

hemma från affären nu!

min hårspray har varit slut ett tag nu, så har använt proffs som jag inte är speciellt förtjust i...

jag använder klippoteket's super xtra strong, den gråa.

 

men de hade inte den & jag behövde verkligen en ny hårspray,

så såg jag Schwarzkopf's "rockin' it" som jag har velat testa... så jag köpte den, någon som vet om den är bra? :)

 

jag vet att vissa människor typ "jag använder inte hårspray" eller "bara ibland"...

men jag måste ha hårspray varje dag! jag går inte utanför dörren utan hårspray!
om jag ska till stallet, ha mössa på mig eller ska till stranden, jag MÅSTE ha hårspray...

vissa folk tycker att jag är tramsig, men om jag nu är så beroende av hårspray så är det ju mitt "problem" och inte någon annans ;)

 

ett annat hårspray jag ÄLSKAR är Hair Manya's, det som luktar jordgubb/bär!

helt underbart, & det är kul när folk lägger märket till det & bara; åhh vad gott ditt hår luktar, är det hårspray?

 

jaha då blev detta ett litet inlägg om hårspray då! :)

puss'

Av Izabell - 26 februari 2012 12:46

nu har jag varit & lämnat mina lappar om prao!

vi skulle skriva i dom & så men det räckte inte bara med handledaren utan även arbetsgivaren skulle skriva på & såklart är hon på semester!

men jajja, jag får tillbaka lapparna nästa måndag, så det är ju chill :)

arbetstiderna är också chill! typ ska börja 8.30 varje morgon & sluta runt 16 utom på torsdagen typ :)

jag ser faktiskt fram emot detta & tror att det kommer bli bra! :)

 

resten av dagen kommer jag inte göra mkt!

plugga lite, har so-historie-prov på torsdag -.-

& sen vet jag att jag har engelska läxa... prata i 3 min, fml!

hatar so & engelska... blöö!

 

nu ska jag gå till affären, skulle handla ngt shiet till pappa!

puss'

Av Izabell - 26 februari 2012 02:32

lite förändring på bloggen nu då, inte mkt men lite...

bakgrunden får vara så som den är nu sålänge, ska se imorgon om jag har någon bättre & sen satsade jag på lite rosa! lite roligare än svart & vit, eller? säg vad ni tycker! :)♥

säg gärna hur ni hade velat att jag ändra!

jag har även bytat så presentation & så står på höger sida, hiss/diss?

headern... ja den behövs verkligen bytas ut! men jag är inte duktig på sånt... :/ någon som är duktig på sånt & som hade velat testa göra en till mig? (a)♥

 

gjorde en liten sån "fråga" eller "röstning" om One Direction!

svara gärna! ♥

lägger ut en bild oxå ^^♥

 

 

 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards