izabell

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Bara för att jag är kingen?

Av Izabell - 21 april 2012 23:42

det blev en härlig runda på väla idag!

såklart hittade jag inte det jag skulle ha, men mkt annat!

liten lista:

# vita levis jeans
# jeans väst
# tröja
# glitter bandeau


hittade ingen

# jeans jacka,

# konfirmation klänning

 

köpte själv ett mobilskal/väska!

 

sjukt nöjd! :D<3

tack mamma & conny :*<3

-

efter väla träffade jag johanna, marcus & emmy på fritidsgården,

korvgrillning där idag! sen spelade vi kinect, kul! jag och marcus var lätt bäst (a)

 

nu när jag kom hem skickade emmy en bild till mig,

haha, såhär kan det se ut! hihi :*

 

nu är jag sjukt trött! har riktigt ont i foten oxå, vet inte varför... fett jobbigt! ;)

imorgon blir det stallet ett litet tag, sen gudstjänst kl 17.

godnatt puss'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabell - 18 maj 2012 15:00

detta inlägget är skrivet i förväg & publiceras i framtiden eller vad man säger. så... nu när detta publiceras är jag på Bakken med fritidsgården! :D har förhoppningsvis jättekul! skriver antagligen senare om dagen, puss <3   jag kan j...

Av Izabell - 18 maj 2012 08:00

i lördags var jag då på påarp gruppen 2's konfirmation. det var ganska trevligt faktiskt :) duktiga konfirmander! <3   efteråt följde jag med Johanna hem.god mat! ;) på kvällen sen träffade vi våra kompisar ute i "Påarp city" HAHA,alltid...

Av Izabell - 17 maj 2012 21:50

bilder från vår skolteater kommer här! lite sent... men jag har ju varit i Polen nu... men iaf! bättre sent än aldrig :)<3                                               klicka på bilderna för att se dom i normalst...

Av Izabell - 12 maj 2012 00:23


Oj…bloggen har kommit allra sist på min ”att göra-lista” på sista tiden…skrev senast onsdagen förra veckan, 2/6… oj oj oj! ;)så tänkte att jag skriver lite om hur den senaste tiden varit! 3-6/5, tors- sön: Tror inte...

Av Izabell - 2 maj 2012 10:33


fett tråkig matte-lektion! jag & lollo ville sitta ute i solen, men nej! "sitt i datasalen & gör ngt ist!" tack?! jag vill ju bli bruuuuuun! :(   iaf! en postivit sak, såg att bilderna från traffic lagts ut! kul! här kommer bilden på os...

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards