izabell

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Izabell - 3 juni 2011 23:51

- du. vad ska du göra på söndag? :p -

~ ingenting :) ~

- nä,det hoppas jag! (a) för du ska ha sove med mig :p -


Emmy är en störd mupp :)<3



 

Av Izabell - 3 juni 2011 18:39

i morse, 10 min efter jag vaknat, ringde mobilen...

det var Sara, hon undrade om vi var i påarp... vilket vi inte var...

& så frågade jag varför.

hon bah; hästarna har rymt & vi hittar inte Prince, 1-åriga hingsten. (ngt i den stilen...)

OMG !

klockan var väl lite över 8 då tror jag..?


runt 9.15-9.30 åkte vi bil, mot påarp, ringde då för att kolla hur det gått..

men inget svar...

sen efter typ 3 min ringde Lena upp & sa att hon sett att jag ringt o sånt... iaf... hon sa att de hade hittat honom typ vid råå, där någon privatperson fått tag på honom o sen att 2 polisbilar kommit dit & att de var på djursjukhuset nu & att Prince skulle röntgas, att han hade massa sår överallt men att det var ett knä eller ngt sånt som de var lite oroliga för...

jag frågade om det fanns något jag kunde göra, men det var bara att kolla till de andra hästarna när jag kom till stallet, speciellt Flisa för att hon hade tydligen oxå varit ute en liten sväng..?


lille stackars Prince, tur att han inte blev påkörd! <3 http://hd.se/helsingborg/2011/06/03/los-hast-i-barslov/


sen skrittade jag & Elin barbacka en liten runda på Bettan & Pontus, sötisarna. :)<3


på vägen hem träffade vi Sara & Lena som kom körande... De berättade att Prince får stanna på djursjukhuset till söndag, lille killen... :(<3

& så tog Lena bort den äckliga fästingen som Bettan hade på mulen, för det vågade jag inte göra själv..


efter stallet kom Emmy, klockan var typ 13.30 då...

vi snackade massor & åt glass, sen tog vi fram kameran... hehe, kommer en bild nu...senare kommer filmerna ;)


pappa hämtade oss efter jobb & sen när vi kom hem grillade vi lite... sen åt vi & nu sitter jag på mitt rum & nästan dör av min förskyldning...


finns det något på tv idag?

BigBrother klockan 22 iaf... :)


 

 bild på Prince från hd.se.



  me & Emmy.

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards