izabell

Alla inlägg under november 2011

Av Izabell - 27 november 2011 13:19

känner att jag har bloggat väldigt mkt i veckan...

haha, men jag har haft fullt upp! :D

 

i tisdags red jag ut en runda med johanna, hästarna var jätteduktiga, mys

i onsdags var det ridskolan som gällde, dressyr på Dior, kunde gått bättre

i torsdags kollade jag, pernilla, gabbi & johanna bio. Breaking dawn part 1 ♥ JÄTTEBRA film!

i fredags käkade jag, emmy & gabbi på haket ♥ jag, emmy o johanna hade lite ff hemma ♥ & så sov emmy över

igår var här lite folk ♥ mysigaste kvällen på länge ♥ du är så jävla underbar

 

idag blir det kyrkan...

träffa konfa-gruppen för första gången! :)

 

nu ska jag fortsätta städa!

puss :*

Av Izabell - 20 november 2011 22:37

 

I miss you ♥

Av Izabell - 20 november 2011 13:38

Kommit hem från spinningen,

det var kul! & svettit! xd

men ja, framför allt kul :)


nu har jag duschat o lite så,

blir middag med släktingar senare.


puss på er! :*<3

Av Izabell - 19 november 2011 23:43





- What Makes You Beautiful

One Direction

Av Izabell - 19 november 2011 23:30

följde med johanna efter skolan,

chillad hos henne :)♥

sen drog vi till fritan,

de som var där med oss var pernilla, emmy, gabbi, måns, felix & hassel :)♥

jojo hade med sin kamera, så det blev ngr foto ^^

men hon har inte lagt ut dom än så jag kan inte sno dom :/
men har iaf ett par från innan vi stack till fritan ^^♥


när vi kom hem till jojo kollade vi på tv,

chipsen o godiset åkte fram & snacket satte igång :D♥


vi somnade någon gång efter 2,

sen vaknade vi, eller jag, 12.30 ;)♥

johanna vaknade efter många om & men vid 12.50 xd♥


tack för dygnet(?)!! :D♥


pappa hämtade mig senare vid 14.30,

köpte frukost till mig på statiol & sen hem till farmor o farfar :)♥


ikväll har jag snackat telefon med emmy i total 2 h xd♥

först 30 min, sen 20 min, senare 70 min! xd♥


nu är det musik & sms , & såklart puffningar! :D♥

snart lägga mig för att gå upp 8 imorgon... spinning på morgonen :D♥


puss! :*♥

 

     

Av Izabell - 16 november 2011 21:30

Hoppning på ridningen,

hade Darko ♥

älskade häst ♥

gick riktigt bra på slutet, såklart blev den rundan inte filmad.. men ändå ♥


       


lite dålig kvalité på bilderna, men ändå...  ♥




 

Av Izabell - 15 november 2011 19:23

kollade tv i 50 minuter i morse...

sen fick jag riktigt bråttom!

men hann trots allt, tåget rullade precis in på stationen när vi kom halvspringandes..!

& ja... vi snedda genom grannens trädgård, så stressigt var det... :$♥


Dagen började med engelska... helt ok fast jag sög på att översätta den där texten...

kunde allt utom ett stycke som jag tyckte var lite halvsvårt, såklart blev det jag som skulle översätta just det stycket högt inför klassen.. men jajja, man kan inte alltid vara bäst! ;)♥


på NOn sen så satt jag nästan o somnade på genomgången, försökte tänka på massa annat som skulle få mig att vakna till.. vet inte hur många gånger jag gäspa..

åhh, vill verkligen inte känna mig så utmattad på NOn.. men vad ska jag göra, det är ju så tråkigt? :(♥


Svenskan därefter var ganska chill, hon bara babblade om Shakespeare... sen fick vi sluta tidigare (a)♥

det suger verkligen att ha lunch, sen hemkunskap efter...
gjorde kyckling o potatis idag, fan vad jag o lina är bäst!
lite förvirrade, men det är väl ganska normalt.. eller? xd♥

love u lina! ♥


efter plugget cykla jag till stallet,

mockade o fixade vatten & mat...

när elin kom tog vi in hästarna & sen red vi en runda,

snacka om överskottsenergi! ♥

älskar "mina" pållar ♥


nu ska jag duscha, göra läxor o kolla tv.

puss :*♥

 

 

Av Izabell - 14 november 2011 22:16

Vaknade & trodde jag var död i morse...♥


när jag kom till skolan o träffade lina så blev allting så bra,

kände hur jag riktigt saknat henne i helgen! ♥

blev att skratta ngr minuter innan vi hade språk...

fick tillbaka mitt prov, 13 fel :(♥

sen engelska testet lite senare, 13 fel :(♥


vad fan?!

jajja, blir att skärpa till mig nu asså...


vi var i ishallen, riktigt kul! :D♥

Bambi, Sad feet & Terroristen... fina smeknamn efter detta asså! :D♥

förlåt, Bambi, men att trilla 13 ggr på 1 h... fail! xd♥


efter så blev det so, slapp redovisa idag! blir torsdag för mig o oliver :)♥

sen slöjd... fick inte mkt gjort, kände inte alls för det! & sen så fanns det ngn/ngr som typ störde mig lite..kanske..?? xd♥


har fixat lösen o sånt till mobilen nu, för det verkar ju behövas...


puss! :*♥

 

 

Trodde inte att det fanns killar som du tills jag mötte dig..

Men det jag inte kan förstå är varför du just gillar mig?

Du är som du är, helt perfekt

& jag är bara lilla jag...
Allt är så konstigt, men kanske jag kan förstå någon dag...

♥♥

 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards