izabell

Alla inlägg under december 2011

Av Izabell - 30 december 2011 22:33

var & fixade naglarna,

resultatet kommer här!

är sjukt nöjd! ♥

 

 

 

 

Av Izabell - 30 december 2011 13:55

2012 kommer nog bli ett bra år!

kommer det hända lika mkt 2012 som det gjort 2011, kanske kanske inte?

jag menar 2011 har jag

*bråkat mkt med emmy men samtidigt blivit tightare vänner, 

*mist Bettan men samtidigt funnit Balder,

*flyttat,

*första pojkvännen,

*gjort 6 piercingar,

*varit i Turklandet,

*ställt högre krav på mig själv,

*utvecklats personligen,

*färgat håret trettioelva gånger...

*m.m


2011 kan jag nog resultera i bra, jag tycker det varit ett bra år! :)

jag hoppas inte på några jättestora förändringar 2012... men man vet ju aldrig ;)♥


planer för 2012...

har jag inga! typ.

det jag vet är att jag ska konfirmera mig,

& såklart att jag ska gå och se Eric Saade ♥

annars finns det nog inga planer för 2012..?


mina mål är såklart att fixa skolan lite bättre än vad jag gjort nu!


nyårs löfte tänker jag fortfarande på,

tror det kommer bli "läsk-förbud" men kommer inte hålla stenhårt på det isf, jag orkar inte sånt! ;)

2012 vill jag börja träna mer, men om nu mamma fixar lite grejer till källaren så tror jag att det kan funka! :)♥


men framförallt så hoppas jag på ett bra & roligt år med vänner & familj! :D♥

Av Izabell - 30 december 2011 13:47

idag... hmm...

sov till 12, gött!

ska bara chilla fram till halv fem ungefär då jag & syrran ska sticka iväg och fixa våra naglar! :)♥

fick det av pappa & jenny i nyårspresent, snällt! tack! ♥

hoppas jag hinner spela lite mw3 ikväll oxå, har bara spelat 5.5% ! 94.5% kvar! xd♥


taggar inför imorgon!

blir att vara hemma med Emmy, wiie! :D♥

 

(gammal bild från när vi firade midsommar, typ 2 år sen? xd)

 

Av Izabell - 30 december 2011 13:37

igår fick lillasyster tandställning,

innan dom stack dit dumpade dom mig i stallet.

jag red Balder, vilket gick bra! ♥ & gick en annan runda med Emma, eftersom hon tappat en sko, det gick oxå jättebra! ♥

   

 

sen hämtade dom mig igen & jag stack hem för att duscha.

sen gick jag ner i stan & träffade Johanna och Neng ♥

vi kollade på ett par byxor på VeroModa men dom passade inte mig riktigt *snyft*,

sen gick vi till Ebba's fik ♥

 

 

efter det gick jag hem igen & pappa hämtade upp mig...

kvällen tillbringades med att snacka i telefon med bästavän! ♥

Av Izabell - 30 december 2011 13:24

i tisdags var vi i stallet, vi flyttade hästarna till ett annat stall, eller ja... man kan väl säga att vi flytta tillbaka dom? ♥

sen passade vi småsyskonen i 4 h.. ♥

   

 

i onsdags var jag på väla med syster, mamma, moster & mormor ♥

hittade ingenting, jättetråkigt!

men jag hade bokat tid på India, 17.10, för min navelpiercing!

moster följde med mig in, hahaha, jag var nervös men hon var nervösare!

hon stod bredvid mig och sa; "andas, andas, bara stora lugna andetag"
det gjorde inte ont?? :o

eller så var jag så koncentrerad att låta bli att skratta åt moster att jag inte riktigt tänkte på det?

jag är iaf nöjd med min piercing! ;)♥

    

 

Av Izabell - 30 december 2011 12:55

julafton var mysig!

på morgonen var vi hos pappa ett tag, fick ett ps3 till hela familjen + valfritt spel, valde Call Of Duty MW3 ;)♥

på kvällen kom släkten, (mormor, morfar, moster & connys föräldrar och bror)♥

vi kollade på Kalle, åt, fika, öppna julklappar & spela julklapps spel! ♥

julklapparna innehöll bla. iPhone 4s, ridväst, ansiktsmassage, total 800 kr presentkort på väla, smycken, smink & kläder ♥

 

 

 

på söndagen var vi och käkade på Haket sen tog det allmänt chill :)♥


i måndags stack jag ner till stan med mamma & syrran, köpte 2 julklappar till småsyskonen... + fick två koftor från GinaTricot! ♥

Jennys hämtade oss efter jobb & sen stack vi till farmor och farfar för att fira jul med pappas släkt (farmor, farfar, faster, farbror, kusiner) ♥

julklapparna innehöll bla. parfym (ACQUA di GIOlA, giorgio ARMANI), plattång, presentkort på bio & kicks samt pengar ♥

på kvällen blev det att spela ps3 ! ;)

 

      

Av Izabell - 23 december 2011 15:27

imorgon är det julafton?!


i tisdag bakade jag med emmy, mkt fint mkt fint... xd♥


       

(klicka på bilderna för att se dom i större format)

i onsdags slutade skolan, vi hade julkappsutdelning efteråt

tack för allt tjejer! :*♥

igår var jag och med på kunskap och kollade på deras avslutning ♥

ef

senare käkade vi på haket med ellen & carro ♥

efter haket följde emmy & ellen med mig hem, senare kom ted & sen stack ellen och ted & emmy sov över ♥

imorse hjälpte emmy mig att damma hela huset, tack!

sen följde hon med till frisören, blev mörka & ljusa slingor... mest ljusa :)♥

emmy hr stuck

 




Av Izabell - 18 december 2011 19:25

min sköthäst är den finaste :')♥


jag känner att jag inte har så mkt tid till hästar längre, men det är inte det att jag tappat intresset... det har bara blivit såhär...

jag tror att det mest handlar om årstiden , jag känner inte mig speciellt taggad i det här vädret...

men Balder är den finaste & bästa och han är "min", tack till hans ägare för att jag får ta hand om honom när jag har tid ♥


         

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards