izabell

Alla inlägg under oktober 2011

Av Izabell - 31 oktober 2011 20:16

lov, så jävla gött!♥


efter många om o men så stack jag o jojo till väla :)♥

hon missade tåget, så vi missade bussen, så spela vi lite pingis o sen äntligen satt vi på bussen till väla :D♥

kollade lite butiker, käka potatis, kollade fler butiker, köpte smoothie...

åkte hem,

bestämde oss för att se om vi kan vara med på ngt träningspass på Friskis & Svettis på fredag...

haha, Conny skjutsade till Knutpunkten o släppte av jojo :) (som tydligen skulle hem till sin dildo Arne? xd♥)

stack hem o käkade,

sen följde jag med till maxi för att köpa ngr lampor..?

nu blir det att kolla lite tv... laddar inför bowlingen imorgon! ;)♥


puss! :*♥


     

Av Izabell - 30 oktober 2011 19:11

tänkte skriva om min awesome helg ...


i fredags åkte jag o emmy buss genom halv stan, as roligt! :D♥

sen drog vi till jojo's place, tjejkväll.

jojo, emmy, josse, lollo & jag ♥

käka pizza, bada jacuzzi, åt chocklad "fontän", kollade på dålig skräckfilm och bara hade det awesome! :*♥


igår var jag på väla med mamma o elin på dagen,

tack för allting mamma! ♥

emmy kom till mig vid 17.30 tiden , vi käka och sen fick vi skjuts till bion.

träffade neng där :)

vi såg Johnny English reborn, riktigt bra film!

skrattade as mkt, men det är klart... när man är på bio med emmy så skrattar man ju även åt henne... :*♥

efter bion spillde jag ut typ halva popcornen... oouups!

sen stack vi till max, fick skit mkt ketchup på skinnjackan... kul...

kul oxå att ngr gjorde narr av mig som satt vid bordet brevid...

vi tog bussen hem till mig sen kom emmys mamma o hämtade dom två...


imorse gick jag upp kvart i sju...

stack hemifrån tio i åtta...

var på puma-outlet, hittade en najs vinterjacka, ett par skor o en t-shirt att sova i. :)♥

kom hem o kollade på ngn film, inte den bästa jag sett men iaf...

mamma skjutsade mig till bårslöv till pernilla, måns gick från påarp.

senare träffade vi neng, måns stack hem, neng stack hem, jag stack hem.

men tack för de 3½ timmarna (var det väl??) som vi var ute i bårslöv!

alltid kul att träffa er! :)♥


nu sitter jag hemma o är as trött... har precis käkat lite,

elin utmanar mig på en pingis runda... hon kommer vinna, helt säkert... jag suger på pingis för fan! ;)♥

höstlovet kunde inte börjat bättre, nu ska de lediga dagarna fyllas med skit! :D♥


PUSS! :*♥

Av Izabell - 27 oktober 2011 17:48

jag är såå seg på att blogga...

men hinner inte!
idag har jag igång datan, vilket jag inte har speciellt ofta nu när jag äntligen har fått surf i mobilen...

så blir ett hästinlägg tror jag... ;)♥

ska bara hinna skriva oxå att jag färgat håret, eller ja.. slingat :D

mörk brunt och rött, är nöjd :)♥


i tisdags var jag i stallet med elin..

eller ja..

men för omväxlingsskull så tog jag Emma.♥

Elin ville rida i paddocken,inte jag... och eftersom att jag vet att Emma inte gillar att bli riden i paddocken heller så tyckte jag att vi kunde rida ut.

slutade med att elin o balder var i paddocken och jag o emma red ut en liten runda...

vilket jag gjorde helt rätt i!

shiet vad mysig det var ♥

tänkte först bara skritta o ta lite trav just för att hon o jag inte har en så bra relation, men väl ute så travade vi ganska mycket o det blev lite gallop. inget skenande, inga bockningar, helt underbart! :D♥

Emma har förändras helt i mina ögon, fina lilla pålle :)♥


igår var det lektion, hoppning.

hade Caprice ♥

gick bra, inget gick väl dåligt.. sen finns det ju såklart saker jag behöver bli bättre på,

men det var så himla kul!

länge sen det var SÅ kul med hoppning, riktigt kul! :)♥

alla i guppen gjorde bra ifrån sig tycker jag,

de närmsta 3 veckorna ska jag ha Darko (stav?)

hoppas det går bra, är alltid lite nervös första gången jag rider en ny häst... men det kommer bli spännande :)♥



imorgon är det fredag,

sen höstlov!

så jävla nice!

helgen är fullbokad, kulkul :D♥

typ hem till johanna imorgon kväll,♥

väla & bio på lördag,♥

iväg på morgonen med mamma, elin o morfar på söndag sen träffa iaf pernilla :)♥


höstlovet är inte helt "planerat"...

men det blir nog bowling, kanske väla, stallet & fritidsgården :))♥


nu ska jag skriva min uppsats om kärlek, eller så skiter jag i den...

få se...


puss! :*♥


Emma   ♥


lite ramdom bilder från mobile från de senaste typ 2 veckorna...


           

Av Izabell - 19 oktober 2011 20:15

omg... inte bloggat på... hur länge som helst...

men har inte pallat, eller rättare sagt hunnit.

jag har skaffat mig ett liv, känns det som :)

inte bara sitta hemma framför datan helt själv och blogga hela tiden,

sen känner jag att jag inte behövt skriva allt som händer här och vad jag tycker och tänker, har velat ha det lite för mig själv liksom ;)


sista tiden har varit mkt läxor, kompisar & hästar ♥

fast tyvärr för lite hästar enligt mig själv... :(♥

& för mkt läxor!

 

mitt förra inlägg handlade om min cp mobil,

har bytt mobil nu! :)

fick pappas gamla xperia x8! :))♥

nytt nummer oxå...


får se när nästa inlägg här blir, puss! :*♥

 

-måste du vara så underbart fin? ♥ 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards