izabell

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Izabell - 26 juni 2011 23:19

... en Berätta & en Berätta om som bodde i ett hus,

så gick Berätta ut.

Vem var då kvar??

- Berätta om!


Okej, det var en gång en B.....


HAHAHA, vilken humor man kan ha asså! xd




igår var jag med Johanna, Marcus & Linus . fett najs! :)

jag var hemma ca 0.30...

& shit vad kallt det var asså!


idag var jag först på bakluckeloppis... JÄTTEKUL -.- haha, xd

men vi kanske ska sticka dit ngn söndag & försöka bli av med lite saker , så vi skulle mest kolla vad det var för ngt ;)

& så har jag varit på kalas, hos kusinen & faster & Peter :)

kom hem & käkade lite, sen stack jag ut med Johanna & Emmy :)

snackade lite & så... xd

men jag var hemma runt 22, lite innan... ;)

nu ska jag snart gå & lägga mig...


får se vad jag ska hitta på imorgon...

men det verkar inte bli något avancerat precis...

blir ingen strand tydligen, kanske åker till stallet en runda på dagen & bara hälsar på pållarna... annars blir det väl att sola i trädgården :)


& för er som missat det, JAG SKA FLYTTA TILL STAN!! :)<3

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards