izabell

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Izabell - 21 juni 2011 22:00

jag & eln hade sagt att vi skulle cykla till stallet 9.45

men så blev det såklart inte... vet inte när vi var där?

vi är sämst på sånt ;)

jag red Bettan & Elin red Tess, gick bra, bara att Bettan testade mig lite idag..? haha, typ som att hon skulle absolut inte gå ner på tyglen & sen kom ett bocksprång i galoppen, men det är okej ibland :)


efter stallet fick jag stressa ihjäl mig... sen kom Emmy :)

haha, vi snackade lite & så... sen fick jag världens bästa idée , hehe, gjorde en film...


sen fick jag stressa igen, mötte josse 17.30 , vi gick till ica & handlade chips å läsk...

sen hem till Gabbi, som inte var hemma! xd

så vi fick vänta i källaren på hon & jennie, haha, vi kom på världens bästa tecken till kotte :D

sen kom gabbi & jennie å vi spelade kotte, haha, jag o josse var bäst! :D

sen när jag spelade med jennie blev det ingen vinst...

& när jag spelade med gabbi så råkade jag nästan säga vårt tecken! omg! xd

haha, & jag fick skriva på Gabbis tröja, då skrev jag såklart "Kungen Utan Pungen"... haha, men på ryggen... så hon kunde bara se "pungen" .. så hon säger: Japp, jag kan se pungen! XD
haha , tack för ikv tjejer! :)<3


nu sitter jag på mitt rum & ska typ kolla lite på tv & lyssna lite på ipoden innan jag ska sova...

imorgon ska jag till stallet & gå på bio med pappa & elin :)




 


haha, vår psykopat film! :D

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards