izabell

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Izabell - 4 juni 2011 23:21

idag fick jag sova "länge" ... missade frukosten, men det var det värt ;)

gick ut i det superfina vädret!

pumpade upp vår "jättestora" pool  xd

iaf, småsyskonen blev glada ;)

var ute hela förmiddagen, jag gjorde inte speciellt mycket... bara bättrade på min bränna (y)

Elin & pappa fixade med gräsmattan & häcken, så jag åkte på att göra mat.. men det tog bara 20 min xd


gick in sen runt 13.30 satt lite vid datorn & gjorde v mig...

farbror Martin, hans sambo Sanna & kusin Vilja & farmor Inger kom vid 15.30 :d<3

tack ännu en gång för att ni kom & för presenterna! :)


vet inte riktigt vad klockan var när de åkte hem... men vi åt typ middag sen kollade på Bambi 2 ;p

satt senare vid datan & dampade med Josse xd<3

sen kollade jag, elin, pappa & jenny på 2:e delen av en engelsk serie, Game of Thrones, faktiskt bra :)


& nu sitter jag här å lyssnar på Spotify... ska snart sleepa... för jag tror att jag ska möta Emmy på stationen imorgon vid 12.15, måste hinna städa innan oxå ... men jag hinner ju alltid allt ;)

puss!


 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards