izabell

Alla inlägg under mars 2012

Av Izabell - 31 mars 2012 09:18

för alla som vill veta,

så är min röst ganska förstörd idag!

haha, så jävla gött! ;)

 

vaknade 8.30 av larmet,

kl 9 skulle människorna som skulle hjälpa conny (eller ngt i den stilen?) komma,

eller ja, dom är här nu.

så jag sitter och käkar frukost,

skulle kolla bio på datan.. såklart råkar man hamna på facebook & bloggplatsen oxå...

 

haha,

men får väl dra ut snart och måla lita! ;)

 

eric saade bilderna... juste, när jag har tid fixar jag det !

 

puss'

Av Izabell - 30 mars 2012 21:58

praon idag var faktiskt kul!

tro det eller ej, men kopieringsmaskinen är rolig! :D

haha, liv jag känner att jag har!

 

efter banken stack jag hem snabbt och tvättade håret samt la ny mejk!

ERIC SAADE POP EXPOSION 2012!!!!!!!!!

 

ett inlägg om det kommer inom kort! <3

Av Izabell - 29 mars 2012 22:03

dagen har jag spenderat hemma,

inte gjort ett dugg!

bara legat på soffan och softat!

eller jo, jag har varit utslagen...

 

så jag har kollat på Breaking Dawn part 1,

plus allt extra material!

tog typ 3-4 timmar kanske...

älska twilight serien!!! <3

sen såg jag att jag fått det nya numret av FRIDA, så jag läste hela tidningen...

interessant faktiskt! :D

 

nu ropar sängen, blir prao imorgon!

sen... ERIC SAADE, pop explosion!

tagga!!! <3

 

jag hade tänkt att skriva om en riktig snygging,

fast orkar inte nu... så tar det imorgon eller ngn annan dag!

puss'

Av Izabell - 28 mars 2012 19:27

nu har jag precis kommit hem från en hopplektion,

jag hade Ancker. duktig pålle! :)<3

film som mamma filma idag kommer antagligen senare :)

just nu mår jag inte så bra, förskylningen tar kål på mig...
snart blir det käk,

sen får man väl ta & hjälpa mamma lite med musik till mobilen... så kanske man kan få beställa att framkalla lite bilder oxå, hihi :)

elin & pappa ska på bio liksom...


ciao bitches,

puss'

Av Izabell - 28 mars 2012 16:19

jag har nästan precis kommit hem från Ekeby,

jag praoar där på banken!

härligt att man börjar bli sjuk oxå ju,

eller inte...

har börjat 9.30 nu dessa dagarna, sen slutat 14.45 ;)

det är 2 timmar mindre om dagen än vad vi egentligen kommit överrens om.

men jag mår inte bra så jag orkar inte med så mkt...

40 min tar bussen,

så jag räknar ca 2 timmar transport om dagen, ganska jobbigt ändå...


jajja,

nu ska jag hoppa i ridkläderna sen bär det av till ödåkra!

hoppning idag! :)

Av Izabell - 26 mars 2012 08:00

prao nu då!


 

Av Izabell - 25 mars 2012 19:46

Dream but don't forget to live,


 


then maybe you find yourself living your dream. ♥

Av Izabell - 25 mars 2012 16:59

jag tänkte...

kanske ska lägga upp kommentarerna i inlägg?

vad tycker ni om det? ;)

gör det idag iaf!

 

emmy's kommentar till förra inlägget;

kan man bli sötare , darlin' ? ;)

ska du inte berätta om din heeela dag ? :D<33333

vad sa din pappa ?

hahah kram !

 

du är söt! :)
HA HA, nästan kul... ingenting faktiskt! ;)

puss! <333333

 

nu ska jag ut och steka! haha,

puss'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards