izabell

Alla inlägg under september 2011

Av Izabell - 25 september 2011 20:30

kollade inte på Gustafsson 3 tr...

fick vänta på pappa när han pratade telefon (han som aldrig snackar telefon?!)...

just idag, just nu skulle han prata överdrivet länge ...

men var pogrammet bra? xd♥


haha, så hårt det lät! xd

menade det verkligen inte så...♥

pappa hjälpte mig med min skitmobil, tror dt blev bra nu, tack pappa!♥♥

smsen var inte i ordning i inkorgen, eller i konversionerna(stav?), eller vad man nu säger ^^

men tror vi löste det nu, får väll se :)♥


nu väntar duschen, puss :*

Tv

Av Izabell - 25 september 2011 19:21

dt blir att kolla tv resten av kvällen,

ska se om Gustafsson 3 tr är ngt kul att glo på.

sen blir dt väl att slökolla på Partaj..


Skola imorgon, jag har redan förberett mig på dt värsta ^^♥

för måndagar är ju Mobba-Izabell-Extra-Mkt-Dagen! ;D♥

men förhoppningsvis kan vi ju skippa dt imorgon :D♥


puss :*♥



- du ♥

Av Izabell - 25 september 2011 17:14

när jag loggade in så var min säkerhetskod s i d e,

guud vad jag saknar Turkiet..!♥

blir nästan deprimerad! xd♥




 



så jag får väll bjuda på en bild från Turkiet, Side som togs i år...

bad-bild ofc, saknar ju värmen! ♥

 

 

underbart ♥

Av Izabell - 25 september 2011 17:01

vad har jag gjort nu sen 14.30

hoppat studsmatta med lillasyster...

haha, eller ja, "hoppat" o "hoppat" ^^

vilken överskotts energi den ungen har asså! :o

hon blir ju aldrig trött..

haha, men hon är så gullig så ♥


jag har hunnit äta oxå faktiskt xd


nu blir dt väl att städa, duscha & kanske kolla film ^^♥

Av Izabell - 25 september 2011 14:36

vilket liv jag har asså...

kul att veta att kompisarna ska träffas kl.16 & att jag inte kan hänga med...


får ingen skjuts, palla ta tåget?
& ska jag vara i Påarp kl 16 så får jag ingen mat, vilket jag kanske inte behöver, men ändå...


åååhh, blir att plugga matte eller städa eller ngt sånt kul nu... -.-'

Av Izabell - 25 september 2011 12:52

jaha... min & elins bakning igår...

hm... intressant...


vi skulle göra ngn chokladkaka,

först brände vi chokladen...

sen smällte vi slickepotten så att det blev plats-klumpar i...

sen kladdade vi ner varandra med smeten...

& resultatet blev att den först o främst såg riktigt äcklig ut... sen gick den inte att äta, haha, guud så äcklig den var!


lyckad bakning! (y)


         


             


  ♥

Av Izabell - 25 september 2011 10:57

8.30 kom en liten tjej in på mitt rum & hoppade upp i min säng & la sig till rätta brevid mig...
20 min senare kom även en liten kille & vi kollade på Disney...
om alla morgnar kunde vara lika mysiga ♥

 

     

Av Izabell - 25 september 2011 01:55

  


förklaringen kommer imorgon... :*<3

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards