izabell

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Izabell - 10 juni 2011 23:38

tisdag...
vi spelade beachhandboll, riktigt kul tyckte jag :D
vi kom till 8-delsfinal... det var första matchen vi losa på hela dagen... menmen :)


när man kom hem var man lagom trött ju.. men det var bara att cykla upp till stallet till lilla Bettan :)<3



onsdag...
åkte till Lund med klassen..
vi var först i domkyrkan,
sen på Kulturen... tror vi pratade om Medeltiden där? eller vilken tid var det? :$
(så intresserad var jag...)
vi hade 2 timmar att gå runt i Lund, haha, vi gick typ runt i en cirkel?? xd


när jag kommit hem, efter ett tag, stack vi till ödåkra.
vi hade markarbete, typ..
lite skänkelvikningar & hoppa en liten studs. Ante är den bästa ridskole-hästen :)<3



torsdag...
vi städade i plugget, ska liksom byta klassrum & sånt..
sen kollade på ngn tråkig film...
äsch, dagen var rikitigt tråkig...

när jag kom hem somnade jag på soffan, liksom, ofta jag brukar somna på soffan?? klockan 16??
haha, snacka om att jag var trött xd



fredag...
idag kollade vi på brännboll & wollybolls match mellan lärarna & 9:orna..
lärarna vann båda?
iaf, blev ganska lång-tråkigt att kolla på... eftersom jag inte fattar hur det går till, haha, iaf inte wollybollen ! xd
tur att kompisarna var på samma humör som jag :D

efter skolan stack jag, elin & mamma till väla ... skulle kolla efter tandsmycke men de hade bara på guldfynd... & de var med diamant... :/

sen stack vi till stallet... red en runda :)<3

Bettan <3



planer för helgen...
jag ska passa Prince ;)<3
hehe, "lille" prince.
ska typ till stallet 2 ggr imorgon & 2 gg på söndag :)

& imorgon ska jag på disco med Pernilla...
får se om killarna nu oxå ska med..?
för inga tjejer ville typ.. ;o

sen ska vi nog hinna till stan oxå för att kolla upp tandsmycke.. har liksom fått tid hos tandläkaren, men har inget smycke... xd


  

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards