izabell

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Izabell - 17 juni 2011 19:53

idag...

var hos tandläkaren 9.15 & satt på mitt tandsmycke, en guld-stjärna ;d

blev fint tyckte jag :)


sen efter stack jag & syrran till stallet...

red Tess & Salut ♥


Tess vägrade att gå fram, hon bara stod stilla...

jag visste inte vad jag skulle göra, så jag försökte använda skänklarna sen fick jag hoppa av, men hon rörde sig fan inte överhuvudtaget!

Salut gick inte heller...

tror vi stod där på vägen i säkert 10-15 min, sen fick Elin fart på Tess...

vi red igenom en skog, mys ♥

tempot var inte speciellt högt, men vi tog det lugnt & bara njöt ;)


låten jag haft i huvudet hela dagen är ;

http://www.youtube.com/watch?v=DpDBNPk2BU4

bara för att jag råkade lyssna på den igår på min ipod innan jag gick & la mig -.-'



imorgon är enda planen; STALLET ♥




   

Av Izabell - 17 juni 2011 18:41

Josefin Hindberg
 
du är en av de bästa vänner jag har,
du är som en syster för mig,
det finns inte många som har ett sånt hjärta som dig!
ett i guld...
tänk om vi inte kommit i samma klass då den gången i fyran..?
jag älskar dig vännen & jag lovar att jag alltid finns här om det är något .
jag hoppas på att vi får underbara minnen tillsammans i sommar med alla de andra knäppgökarna! <3
 
kolla in söta-coolingen's blogg!
http://josefinmalin.bloggplatsen.se/
 
 
 
 
 
 
 
   Elin Bäck
 
tänk om jag inte haft dig sis?
vad skulle jag då gjort?
du är en av de som betyder mest för mig,
jag älskar dig.
jag är nästan alltid med dig,
& fast att jag kanske inte alltid är så snäll mot dig så vet du alltid att jag älskar dig..?
det finns inga ord som beskriver hur värdefull du är för mig. <3
 
kolla in underbaraste blogg!
http://beckiiiz.bloggplatsen.se/

  








Josefine Andersen


jag känner dig genom ridskolan,
kommer ihåg dagridlägret förra året.
fan vad tråkigt det hade varit om du inte varit där.
& rider bra gör du,
du passar jättefint på Selma.
du är alltid så snäll!
& bra musiksmak har du oxå,
Lady Gaga ROCKS!
jag hoppas att vi ses mer på Örs framöver!
det är synd att vi inte är där samma dagar bara...<3
 
kolla in sötis blogg!
http://horsesisourlives.bloggplatsen.se/













Ebba Lindkvist


Ebba...
var ska vi börja?
jag har typ känt dig sen förskolan...
det var en tid som vi inte träffades alls, knappt chattade...
men nu på sista tiden har vi träffats ganska "mycket"...
fester & sånt...
jag hoppas att du har tid att träffas lite i sommar...
du är en vän som alltid lyssnar,
som alltid finns där.
helt enkelt,
jag älskar dig vännen!<3


 






Linn Otterström
 
"grannen i Bjuv".
världens sötaste granne!
jag kan ju inte påstå att jag känner dig särskilt bra...
men om du inte hjälpt mig den sommaren vi flyttade in,
så hade jag knappt hittat till tågstationen.
du välkomnade mig till Bjuv,
du var faktiskt den enda som gjorde det...
så tack tack tack,
det har betytt jättemycket för mig! :)<3
 
 
 
 
 
  
Oscar Swenson
 
jag är jätteglad att vi gick i samma klass mellan 4-6;an.
jag kommer ihåg lägret,
haha,
när vi gick vilse & du typ fick damp på mig.. emmy med för den delen.. xd
ett tag var vi ganska bra polare,
nu snackar vi knappt...
haha, jag har inte så mycket mer att skriva...
mer än att din humor suger! :D
hahahahahahaha ;D
 
 
 
 
 
  
Marcus Bernhardsson
 
"bästis"!!
du är en av mina bästa vänner,
du är som en bror för mig!
jag pallar inte bry mig om alla som tror att vi är ihop bara för att vi är så bra vänner,
ni kan dra åt helvete! ;D
tänk om du inte varit med i "vårt gäng"??
fan vad humor-löst det hade varit! xd
du & jag har samma omogna humor,
eller rättare sagt,
du har gjort så att jag har samma sjuka humor som dig! -.-'
jag hoppas att du hänger med oss andra nu i sommar när vi ska hitta på saker & inte sitter hemma å nördar sims! xd
 
 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards