izabell

Alla inlägg under april 2011

Av Izabell - 7 april 2011 19:47

detta inlägget är till mina älskade vänner som finns därute o står ut med mej :')


de senaste dagarna har det varit jag , lina , josefin o louise som varit på rasterna. fan vad jag "saknat" er!

våra filmer är ju bara bäst , o vår humor, haha, shit . xd


men bara för det så glömmer jag absolut inte bort er andra!

jag älskar er alla !   


  

    

Av Izabell - 7 april 2011 16:48


 

film från sista rundan igår ;)

Av Izabell - 6 april 2011 19:54

hoppade Ante-skrutt :D ♥

gick ganska bra , en runda gick nog till och med riktigt bra :))) ♥


jag valde Felix att ha i 3 veckor nu :))) ♥




  

Elin & Felix  ♥


   

Jag & Ante  ♥

  

Jag & Ante   

Av Izabell - 6 april 2011 15:21

hemma från skolan nu då ... dagen har varit sådär , kan man väl säga ...

startade bra med sovmorgon o sånt , men slutet var väl ingen höjdare ... inte direkt... så därför skiter jag i att skriva om den ...


ska till Örs snart :)

hoppning idag ..?

jag ska nog ha Ante

& så ska vi välja nya hästar , har ingen aning om vem bara. ;)

Av Izabell - 5 april 2011 18:38

vi hade "dans" idag på idrotten , haha , typ folkdans eller ngt ...

kunde inte sluta flabba åt hur roliga vi såg ut! xd


sen på bilden så gjorde jag, ebba & julia "brev" till varandra , haha , text med bilder xd

jag ritade bla. en sköldpadda som var väldigt fin ! & mina hästar var ännu najsigare XD


efter plugget stack jag till stallet   

fixade o sånt som vanligt på tisdagarna till Bettan & mockade lille Prince box :)

det regnade så jag red inte ... jag hade annars planerat det , men men ... ;)



 


"min" Bettiz ;)   

Av Izabell - 4 april 2011 20:42

Jaha , då har Elin fått mig till att skaffa blogg ...

Vi får se hur detta slutar ... ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards