izabell

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Izabell - 12 april 2011 20:37

att vara sjuk är hemskt , bara ligga i sängen hela dagen...

jag är förskyld, stannade hemma idag för att vila mej så att jag kan gå till skolan resten av veckan :)

(när folk säger att dom hatar skolan , jag tror er inte, för mej är skolan kul, mina vänner som går på skolan klarar jag mej inte utan! ;D)

har gjort lite matte , franska & läst idag...

sen när mamma kom hem körde vi till stallet , skönt att komma ut! :) fast det regnade ;/

stackars pållarna , de såg inte helt roade ut att stå ute i regnet .. <3

imorgon drar jag till plugget, blir franska prov :D

pappa fyller oxå år imorgon (han läser inte min blogg..) så , jag ska sjunga för honom ... vi får se vad han tycker omm texten ;)<3



jag har världens bästa vänner;

"Vi vill att du kommer imon ! :D
Roligare när du är där! ♥"

&

"det var ju inte kul i skolan när inte du var där,"

&

"krya"

osv.


imorgon ska jag försöka hinna lämna in min mobil på lagning :)

& på torsdag ska jag nog va med marcus, linus, lina, josefin & louise , tror jag :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards