izabell

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Izabell - 19 april 2011 21:48


 
 

Av Izabell - 19 april 2011 19:37

imorse var jag i stallet , red en runda barbacka på Bettan :)<3

mamma gick med :)<3

Elin red Pontus :)<3


sen stack jag hem o käkade, duschade o sånt.


sen mötte jag upp Pernilla & vi ringde lite folk, men inga svarade typ xd

& sen frågade om någon skulle gå på discot på torsdag , alla bah; nej..

haha, sen frågade vi om någon ville komma ut, inga svar xd

sååå dissade vi är!


men så gick vi o snackade med emmy lite utanför hennes hus(första gången irl på 4 månader!!),

då kom måns, oscar & danny å vi snackade lite..

sen kom louise oxå :)


vi pratade en ganska bra stund sen gick vi, vet inte var , men då var det bara vi tjejer ;)

vet egentligen inte vart vi var eller vad vi gjorde , men jag hade kul iaf :D<3


sen kom pappa å hämtade mej , Pernilla följde oxå med till Bjuv! :D

vi käkade lite, sen gick vi en runda i Bjuv...jättekul -.-

haha , men vi snackade o sånt! har alltid kul med Pernilla ;)<3

när vi kom tillbaka tog vi ut datan i trädgården kollade lite facebook o sånt, sen tog vi några bilder & gjorde några filmer xd<3

sen kom hennes föräldrar o hämtade henne ;)


imorgon ska jag & emmy till Bårslöv, till Pernilla :D

får se vad vi hittar på ;)

sen ska vi vara i Ödåkra mellan 16-18 :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards