izabell

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Izabell - 10 april 2011 17:01

igår var jag hos mormor & morfar , även moster, mamma, conny & elin var där :)

vi käkade mycket mat , mådde faktiskt illa efteråt . xd

Jessica(moster) har varit i USA , hon köpte Converse där, jag fick ett par vita :D<3

hon köpte oxå en adidas tröja , blå , fast den betalade nog mamma :D<3


Idag vaknade jag vid 10, käkade frukost vid 11 .. sen drog jag till stallet :)

jätteskönt väder ju!

mös lite med hästarna i hagen , Tess var den som ville mysa mest , följde typ efter mej <3

sen mockade o sånt till Bettan .

tog in o ryktade Bettiz , som hon fäller!

sen red jag en runda , det var bara jag & Bettan .

det är mysigt att rida ut själv ibland , utan några andra hästar , utan några andra människor , men sen är det såklart inte kul att bara rida själv alltid ;)

Bettan är så j*vla snäll! gör nästan ingenting , (hon blev rädd en gång men liksom, hon blev ju rädd??) 


jag har nog världens bästa sköthäst :')<3



nu ligger jag hemma på sängen i Bjuv & mår skit ... är typ förskyld , ont i huvudet har jag oxå ... ska snart käka , sen blir det antagligen soffan hela kvällen ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards