izabell

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Izabell - 8 april 2011 21:36

 


gjorde många tatueringar idag på folk , frivilliga männskor ;)

Lina, Josefin, Louise, Isabelle, Heidi , Joakim, Jonathan , Simon & Felix fick vars en idag xd

Av Izabell - 8 april 2011 20:24


 

jag filmade när vi gick nerför backen , om ni kollar på elins ben så ser ni hur tungt det var xd

 

 

bilder från cykelturen till stallet ... ;)

Av Izabell - 8 april 2011 19:50

lyckad dag , med mycket skratt :'D


lite sammanfattat vad jag skrattat åt :

*när jag sjunger country roads, take me home .... jätteFALSKT (y)

*när jag armbågade Felix mellan benen ...

*när jag kallar Hasselgren för Shrek , & alla mobbar mej för att jag inte uttalar det rätt xd

*när jag trillar med cykeln, för att det blåser, & elin cyklar rakt ut på åkern xd

*när jag flög tillbaka med cykeln 3 m bara för att det var motvind , host ...motSTORM ... xd

sen är det säkert 1000 saker till xd


oj , just det ;

"vi" drog fram vår klocka 15 min , så såg muriz det men drog bara tillbaka 5 min , så vi slutade 10 min tidigare :D

när jag hade tagit alla mina saker ur mitt skåp o ska låsa så har marcus tagit mina nycklar -.-'

så jag skriker typ:  

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarcuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
s!!!!
(med så ljus röst som typ är möjligt)
Då sträcker rektorn ut huvudet från klassrums dörren ;
vad händer ? ;o
 
HAHAHAHAHAHA , ooops ... xd
 
hela mitt liv är komiskt ;D
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards