izabell

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Izabell - 20 april 2011 20:47

idag skulle jag med ersättnings bussen som gick 11.52

runt 11.40 skulle jag gå under bron till stationen, såklart kom jag inte förbi...

jag känner inte till Bjuv..? haha, så jag fick typ springa runt, ut över vägen o typ tillbaka... det var ju inte liiite varmt heller xd

men jag hann! :D *stolt* xd

haha, men jag gillar inte att åka buss...tåg är bättre :D

tog 20 min med buss, brukar ta 10 med tåg.. haha , så gnällig jag är! XD


emmy kom hem till mammas lägenhet, vi käka glass o tog min cykel. sen stack vi till bårslöv :)

haha , vet inte riktigt vad vi gjorde där i typ 1,5 h...men vi hade väl kul :D

sen var det typ en liten kille som bara kunde säga håll käften, så han heter nu mera "håll käften-ungen" ;)

& emmy bor brevid Adam , hahaha, o  hon har en studsmatta! x'd

Jocke sa typ vad vi hade för färg på våra tröjor o skrev typ vad vi gjorde, utan att vi såg honom, haha, det var faktiskt lite scary xd

hahahahaha , sen stack jag o emmy tillbaka till påarpland...


pernilla o rikard kom o hämtade mej, o vi körde till örs... ingen vanlig ridning denna veckan ;(  haha, vet faktiskt inte typ vad vi gjorde, snackade typ lite ridning, utrustning & säkerhet ;p


när jag kom hem käkade jag lite lasagn(stavning?) o sallad... jippi, jag åt sallad mitt i veckan! XD


haha , får nog lägga mej i tid idag, efter Off The Map :D

är helt såld på det pogrammet ;)

för imorgon ska jag till den sötaste hästen sen blir det disco,

efter discot ska Pernilla & Emmy sova här i Bjuv :DDD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards