izabell

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Izabell - 23 april 2011 21:19

torsdag; discot på IH med Pernilla & Emmy var ganska kul, fast typ inga andra kom xd
vi dansade non stop mellan 23-00-30 :D
sen hem till Bjuv o sova här, vi kunde typ inte sova först... eller jag kunde inte... det var MYCKET roligare att lysa Emmy & Pernilla i huvudet med min ficklampa! (a)
 
fredag: vi fick skjuts ut till påarp, & jag å elin stack till stallet :)vi hade 4 boxar att mocka & 5 djur att fixa mat & hö/hösilage till ;)
vi skulle först rida Bettan & Pontus, men när jag skulle kratsa tredje hoven på Bettan så såg den inte bra ut...så mms:a bild till sara o hon sa att Bettan skulle få vila tills söndag ... då började jackten efter ett telefonnummer till Lollo, Tess skötare xd
till slut fick jag tag i henne, hon varken hade eller skulle rida Tess så jag kunde ta henne :)innan vi red så tog vi lite bilder, de blev nog helt ok , har inte laddat över dom till datan än ;)
så vi var i påarp mellan 12.00-20.00 , haha , o fint väder hade vi oxå! :D
på kvällen kollade jag o Elin på Talang med pappa, sen 3 avsnitt av BigBrother, själva, som vi tidigare spelat in :)
 
lördag: i morse hämade mamma oss vid 9, vi köpte bullar, haha, jag åt frukost 2 gånger xd

stack sen till stallet, mockade o fixade en massa ;)

blev ingen ridning idag, det var väldigt varmt så tyckte att hästarna skulle slippa ha oss på ryggarna ;)

putsade Bettans sadel, samt putsade o tvättade Bettans, Tess & Flisas träns :)

Elin fixade med Pontus saker ;)

stack hem o fikade lite med mamma, conny & morfar(& ofc Elin). fixade med min cykel, solade o skrattade åt när mamma o conny tog upp studsmattan xd

sen blev det en snabbis till stallet igen innan morfar skjutsade ut oss till Bjuv...

i bjuv solade jag, lyssnade på musik & lekte med syskonen :D

sen åt vi grillat :D

nu sover de minsta syskonen, jag o elin kollar tv, o jenny kollar typ tv/data?

pappa duschar .. & efter han duschat klart ska vi se film , När lammen tystnar ;)


& så typ... GLAD PÅSK ALLA!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards