izabell

Alla inlägg under april 2011

:D

Av Izabell - 17 april 2011 12:56

fint väder ute idag! :D


innan idag sa Sara att Bettan är ledig, o att hon redan mockat o sånt idag , så om jag vill får jag rida :D

sticker nog dit sen när mamma ska träna ;)


nu ska jag ut o se om mamma behöver ngn hjälp ;)

Av Izabell - 16 april 2011 23:00

jag tycker gott att alla som har mej på facebook borde se filmerna som jag lagt ut..

haha , de är sååå bäst (a)


pallar dock inte lägga ut dom här xd




här kommer en bild från en av filmerna ;)


 

Av Izabell - 16 april 2011 20:19

Förlåt att jag kom försent men jag hitta ingen anledning att komma i tid

 

känns som att jag bara måste gilla det på facebook!

Av Izabell - 16 april 2011 17:37

GRATTIS ANTON!!! :D<3

jag har varit på kalas hos lillebror som fyller 5 år idag :D<3

min lillebror börjar bli stor, inte länge sen man gick runder o bar på honom ;)


annars har jag inte gjort ett piss idag , får se vad som händer senare idag :)

tråkigt att det inte är så fint väder... :/


Av Izabell - 15 april 2011 23:18

var ute med jojo & marcus ett tag ...

vi blev "förföljda" av 2 "okända" människor! XD

HAHAHAHAHA, jag bah; HEEEEEEEEEJ!(vinkar)

haha, marcus sprang & jojo cyklade & jag krampade nästan av skratt XD


nu har jag ätit jordgubbar :p


& nu är jag sååå trött att jag måste gå o lägga mej(iaf inom 1h) ! xd

jag måste orka på kalas, kanske rida & träffa bla. josse & jojo :D<3


Av Izabell - 15 april 2011 19:36

idag var det ebbas & julias sista dag i skolan ... :/<3

men dom lovade att vi skulle ha tjejkväll minst en gång till :D<3


sen har vi varit ute på rasten för första gången detta året xd


& jag å pernilla har bestämt att vi ska på disco på torsdag , hoppas så många som möjligt kommer dit! :D<3


red Bettan idag , när hon bockade så tror jag att jag typ sa; wiie...

ehm.. host.. xd<3

jag red med Sara & Johan, the riding police xd


nu ska jag kanske ut med Marcus & Johanna :)

haha , men får se ;)



kanske tråkigt inlägg , men men ;)

Av Izabell - 14 april 2011 19:19

har precis kommit in efter att ha varit med josse,lollo, marcus & linus :D

vi hade riktigt kul :'D

MYCKET skratt :D

på slutet dansade vi för bilar som körde förbi på vägen , vissa vinkade & tutade & andra bara skratta xd (sen finns det lite tråkiga människor som inte förstår sig på vår humor :p)

när jag skulle hoppa upp på marcus rygg så sprang han typ iväg så att jag fällde han & han trillade typ på mej! hahaha, sååå misslyckat! XD



skolan idag har väl varit hyfsad , även mycket skratt där :)

hade någon svenska-redovisning, dramatesering(eller ngt..?) jag hade tal-fel, haha , kunde inte hålla mej för skratt , hoppas vi får bra omdöme ändå ;)

sen har marcus haft min mobil lite idag ... såg att han messat lite folk ;/ sorry för det ...


nu ska jag snart käka, sen får jag se vad jag ska hitta på x)
antagligen ingenting , för jag är så j*vla trött xp

puss! ;*


 

Av Izabell - 13 april 2011 21:13

innan ridlektionen snackade jag lite skit med Pernilla , alltid kul! :)<3

vi hade väl ingen direkt teori ,


på lektionen körde vi lite övergångar, förvänd galopp & sånt :)

Felix kändes bra, galoppen var mysig :)<3

sen mot slutet blev han lite stark , men han har varit värre ;)<3


efteråt stack vi till en 3-butik,

lämnade in "älsklingen" på lagning ,
får hämta ut den om ca 14 dagar :D

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards