izabell

Alla inlägg under mars 2012

Av Izabell - 5 mars 2012 18:53

idag träffades jag & lina för första gången på 2 veckor, saknat min vän!

i skolan rullade allt på bra..

 på idrotten skulle vi dela in oss i trio & öva på dans som vi ska ha uppvisning på v.12
jag, marcus & lina har fortfarande inte kommit på någon bra låt.. har ni något tips kanske?

på slöjden ledde jag & lina ström, grymt kul! vi vågade inte testa sen om vi hade gjort rätt, tänk om vi skulle gjort fel så vi fick ström i oss? snälla killar i klassen hjälpte oss! xd

 

efter skolan stack jag, johanna & calle till stan, eller ja, vi hann bara till stationen när vi stötte ihop med josse,gabbi & lollo. så vi joina dom! vi stack till ebba's fik, neng mötte oss där! kul var det! tack älskade vänner :)

efter så stack vi till GinaTricot, sen gick jag hem. skönt väder ute idag faktiskt, trots kallt & blåsigt...

 

nu sitter jag vid datan & föröker hitta någon låt att dansa till,

omöjligt typ?

inte så mycket läxa denna veckan, skönt!

blir kanske ett litet inlägg igen senare,

nu ska jag fortsätta måla mina naglar! :)

puss'

YES

Av Izabell - 4 mars 2012 22:16

sitter just nu & kollar på Big Brother,

vilket pogram asså! haha!

tur att Jessica fick dra,
hoppades på det faktiskt! ;)

imorgon taggar vi skolan, nej, men träffa lina! :D♥

& dom andra oxå såklart ♥

 

har inget speciellt mer att skriva, vi hörs imorgon.

puss'

 

 

  

halvdålig bild på mitt nya smycke! ♥

Av Izabell - 4 mars 2012 17:38

vilken kväll vi hade igår! ♥


          

klicka på de små bilderna för att se dom i normalstorlek!

                                                        

♥LOVE ♥

Av Izabell - 4 mars 2012 15:18

imorse gick jag upp & städade undan från igår,

sen gjorde jag v mig,

& sen bakade jag knäckkakor/sirapskakor eller vad dom nu kallas!

 

conny fyller år så morfar & mormor + hans föräldrar och bror kom vid 13!

nu har vi fikat färdigt & ska typ ut ett tag,

kanske blir stallet sen men vet inte riktigt om jag är speciellt taggad för det...

 

bilderna kommer senare från igårkväll! :)

nu får ni nöja er med mitt & emmy's nya youtube-klipp!

puss'

 


Av Izabell - 3 mars 2012 23:39

idag var det "konfirmander dag" i Högnäs,

lät ju inte väldigt kul när vi fick höra det,

men det var hyfsat kul faktiskt! ;)

inte så att jag vill göra om det, men det var kul ;)♥

 

efter det följde mamma & emmy med mig till väla, india, & bytade navelpiercingen! :D

 

emmy & jag gick ner på gröningen senare, ganska mysigt väder :)

 

efter vi käkat kom vännerna! Josse, Lollo, Marcus & Jojo ♥

vi lyssna på musik, tog foto, kollade på melodifestivalen, var nere på fria bad & hade allmänt kul!

tack för kvällen bby's, älskar er! ♥

 

bilder på min navelpiercing & från kvällen lägger jag nog upp efter att johanna lagt ut dom på facebook så att jag kan sno dom ;)♥

dessa bilderna får räcka i detta inlägget,

puss'

 

       

Av Izabell - 3 mars 2012 23:33

bloggade inte igår,

jag orkade inte...

när jag vaknade hade jag världens illamående & jätteont i magen,

& nej det var inte mensvärk!

jag gick inte till skolan, utan läste FRIDA, kollade på Big Brother & smsa.

vid halv ett åt jag frukost, eller ja, åt & åt... en halv skål yoggi, sen gjorde det ont i magen igen. så vågade inte äta så mkt mer sen! blev lite nypon & blåbärssoppa på kvällen ;)♥

så frisören blev inställd, mamma fick ta min tid ist!

sen åkte jag inte till påarp, kompisarna fick träffas utan mig :(

Av Izabell - 1 mars 2012 21:29

haha, världens roligaste på youtube!

ni måste bara kolla på det ;)

 

 

puss och kram'

Av Izabell - 1 mars 2012 18:05

idag hade jag sovmorgon, börja 9!

men jag gick upp 6 för att "träna" lite, känner mig som ett fetto nu... inte kul! :/

såklart var tåget sent, så kom typ 20 min försent till skolan idag...

 

efter lunch hade vi vårt so-prov,

det var på 11 sidor !!?

var tredje fråga var "skriv så mycket du vet".

vi hade 1 h på oss, jag gjorde det på 1½ h... ont i huvudet hade jag sen efteråt & arg var jag, gillar inte min so-lärare...

 

efter skolan stack jag & syster till stallet, vi red i paddocken!

♥ Balder

♥ Emma

 

nu sitter jag hemma, ska snart börja på engelska läxan som är till imorgon.
prata i 3 min, tror jag ska snacka om One Direction ♥

men ska kolla lite i FRIDA först, mamma köpte tidningen till mig idag... älskar verkligen den tidningen! :D

 

(liten bild på förra numret!)

 

skönt med fredag imorgon!

det blir skola, sen frisören & senare fritidsgården ♥

 

 

bild på mig & bästis :)

puss så länge'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards