izabell

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Izabell - 6 mars 2012 18:58

min älskade bästavän har tipsat om min blogg på hennes blogg,

så då tipsar jag om hennes blogg här nu då! <3

 

kika in på Emmy's blogg, www.emmysjolander.blogg.se ,

hon skriver om sin vardag men även lite om 1D, lite mode & annat småttit & gottit! :)

 

  

 

andra av mina vänners bloggar att kika in på är

Josefin's, http://josefinmalin.devote.se/

Pernilla's, http://pernillaeriksson.bloggplatsen.se/

Av Izabell - 6 mars 2012 17:34

tvingade upp mig själv 6.15,

riktigt trött var jag!

gick ner i källaren men det gav inget idag tror jag, orkade inte så mycket på "roddmaskinen" eller vad det heter & det andra gjorde jag passivt.

senare gick jag till knutan, 17 min tog det! brukar ta 25-30, jag hade bråttom haha!

skolan gick segt, slutade 14.40 gick till stallet med elin då, hämtade hennes väst & hjälm, sen gick vi tillbaka till tågstationen & tog tåget till stan!

vi gick in på mammas jobb för att säga hej, sen gick vi hem.

hjälpte syrran med franskan, "je m'appelle Elin et j'ai douze ans." jo, jag kommer ihåg när läxorna var så "svåra", faktiskt kul att hjälpa till !

nu ska jag snart göra lite mat, vårrulle blir det idag! ;)


sen vet jag inte vad jag ska göra?

inga läxor? ingen som vill va?

kul liv jag känner att jag har!

 

jajja, ska kolla ugnen om den blivit varm ännu, så seg ugn asså! xd

& senaste nummret av SOLO vill bli läst också! hihi

 

  

 

  

jättefin bild på klasskompisen Honken, haha, awesome bild!

puss'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards