izabell

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Izabell - 5 mars 2012 21:48

jag är jättetrött nu!

ska typ bara avsluta på datan sen blir det SOVA, älska att sova! hihi

har fått låna en bok av mormor som heter "Flickan i Auschwitz", mormor känner hon som skrivit boken om sitt liv i koncentartionsläger. ska nog försöka läsa lite i den innan jag somnar, kan ju vara kul att ha läst lite om Auschwitz innan vi kommer dit med konfa-gruppen!

 

imorgon blir det upp 6, börjar 9, men ska typ träna lite innan tror jag!


nu hör jag sängen ropa!

puss'

 

 

Av Izabell - 5 mars 2012 18:53

idag träffades jag & lina för första gången på 2 veckor, saknat min vän!

i skolan rullade allt på bra..

 på idrotten skulle vi dela in oss i trio & öva på dans som vi ska ha uppvisning på v.12
jag, marcus & lina har fortfarande inte kommit på någon bra låt.. har ni något tips kanske?

på slöjden ledde jag & lina ström, grymt kul! vi vågade inte testa sen om vi hade gjort rätt, tänk om vi skulle gjort fel så vi fick ström i oss? snälla killar i klassen hjälpte oss! xd

 

efter skolan stack jag, johanna & calle till stan, eller ja, vi hann bara till stationen när vi stötte ihop med josse,gabbi & lollo. så vi joina dom! vi stack till ebba's fik, neng mötte oss där! kul var det! tack älskade vänner :)

efter så stack vi till GinaTricot, sen gick jag hem. skönt väder ute idag faktiskt, trots kallt & blåsigt...

 

nu sitter jag vid datan & föröker hitta någon låt att dansa till,

omöjligt typ?

inte så mycket läxa denna veckan, skönt!

blir kanske ett litet inlägg igen senare,

nu ska jag fortsätta måla mina naglar! :)

puss'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards