izabell

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Izabell - 13 mars 2012 20:42

jag orka inte blogga igår, knappt idag...

haha, men igår efter plugget så gick jag till affären, hjälpte till med maten, var på väla för att lämna mina jeans & kollade på tv.

mina jeans hade blivit konstiga i rumpan, strechen hade inte hållt, så jag reklamerade dom. vilket ledde till att jag fick testa ALLA byxor dom hade på g-star, alla utom dom jag redan har, men jag gillade inga...

så jag bah; finns inte likadana i någon annan butik? (för dom var slutsålda i hbg)

han bah; jo, i lund finns...

 

så på lördag ska mina jeans vara på väla, perfekt! jag behöver dom på traffic! ;)


idag var jag, mamma & elin på ansiktsbehandling efter skolan, det var najs :)

Len Hud.

vi har köpt löpband nu oxå, hoppas jag hinner använda det imorgon! är sjukt sugen ;)

 

nu har jag käkat, gjort läxa & sitter just nu och kollar på tv, 90210.

snart börjar desperate houswifes,

 

morgon dagen... haha, orkar inte tänka på den!

 

puss på alla er sötnosar'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards