izabell

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Izabell - 3 mars 2012 23:39

idag var det "konfirmander dag" i Högnäs,

lät ju inte väldigt kul när vi fick höra det,

men det var hyfsat kul faktiskt! ;)

inte så att jag vill göra om det, men det var kul ;)♥

 

efter det följde mamma & emmy med mig till väla, india, & bytade navelpiercingen! :D

 

emmy & jag gick ner på gröningen senare, ganska mysigt väder :)

 

efter vi käkat kom vännerna! Josse, Lollo, Marcus & Jojo ♥

vi lyssna på musik, tog foto, kollade på melodifestivalen, var nere på fria bad & hade allmänt kul!

tack för kvällen bby's, älskar er! ♥

 

bilder på min navelpiercing & från kvällen lägger jag nog upp efter att johanna lagt ut dom på facebook så att jag kan sno dom ;)♥

dessa bilderna får räcka i detta inlägget,

puss'

 

       

Av Izabell - 3 mars 2012 23:33

bloggade inte igår,

jag orkade inte...

när jag vaknade hade jag världens illamående & jätteont i magen,

& nej det var inte mensvärk!

jag gick inte till skolan, utan läste FRIDA, kollade på Big Brother & smsa.

vid halv ett åt jag frukost, eller ja, åt & åt... en halv skål yoggi, sen gjorde det ont i magen igen. så vågade inte äta så mkt mer sen! blev lite nypon & blåbärssoppa på kvällen ;)♥

så frisören blev inställd, mamma fick ta min tid ist!

sen åkte jag inte till påarp, kompisarna fick träffas utan mig :(

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards