izabell

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Izabell - 15 mars 2012 21:16

blev inte lika mkt idag,

men är ändå nöjd!

trodde jag inte hade någon kondis eller så,

men jag orkar ändå hyfsat för att inte vara i form! :)

 

 

Av Izabell - 15 mars 2012 19:38

skolan idag, herregud, så onödig dag asså!

vad gjorde jag på no:n?

- nästan ingenting

vad gjorde jag på svenskan?

- nästan ingenting

vad gjorde jag på matten?

- 2 uppgifter

vad gjorde jag på so:n?

- dampade på allt & alla, inklusive läraren.

vad gjorde jag på franskan?

- prov, sen ingenting.

 

jaa, hur tycker ni detta låter?

tummen upp eller?

 

efter skolan träffade jag mamma, vi gick i stan & kollade lite kläder & smink.

köpte, eller fick, ett läppglans. :)

Color Sensation Luscious Lipgloss "Peach Sorbet", Maybelline, 69 kr

 

   

 

köpte även 2 biljetter till traffic, marcus's & neng's, nu taggar vi!! :D

 

nu har vi nästan precis käkat, sallad & vårrulle blev det,

jag älskar sallad, sååå himla gott! :)

  

 

här är en bild på mig & mitt brännmärke i pannan, snyggt va?

 

 

nu ska jag snart jogga lite nere i källaren,

puss'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards