izabell

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Izabell - 19 mars 2012 20:42

idag började dagen med att jag hade 30 min på mig att göra v mig, såklart missade jag (& Elin) bussen...
snällaste mamman kom och hämtade oss i denna stormen och körde oss till knutan, på tåget sen fick jag sminka färdigt mig, hann ju inte hemma!
franska, engelska, svenska, idrott, lunch, so, slöjd. dagens schema.

 

på idrotten skulle vi redovisa vår dans som vi jobbat med i 2 veckor nu,
har lagt ut filmklippet på youtube,

kolla gärna!

tycker det gick hyfsat bra för oss trots allt :)


efter skolan satt jag & johanna och snackade på tågstationen,
i typ 1 timme...

jag var väl hemma vid 16.30-17.00 ngt sånt,
käkade lite sen stack jag och mamma på bio!

såg Kvarteret Skatan reser till Laholm, helt ok film!
skrattade faktiskt ganska mkt, Johan Glans & David Batra är ju helt sjuka!

nu har jag precis käkat glass, värsta fettodag idag?! :o
orka inte jogga idag, så går upp imorgonbitti ist...


nu ska jag typ... hmm... tvätta sminket och sen lägga mig, läsa lite FRIDA kanske? smsa lite med folket? ;)

puss'

 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards