izabell

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

helt sjukt...

Av Izabell - 27 april 2011 16:10

asså jag fattar inte, det är helt sjuuuukt!

det är tystare i klassrummet när vi har "vikarie"(i detta fallet en annan lärare som vi inte brukar ha) än när vi har vår vanliga lärare som vi har 6 gånger i veckan.

snacka om noll respekt... -.-

det var typ as-tyst idag, det brukar vara kaos... vi kanske borde ha vikarie oftare i just detta ämnet..?

sen att vikarien inte kunde lära ut något idag, spelar roll?!, vi lär oss inte mycket mer i vanliga fall...bara för att det är stökigt.

jag erkänner att jag oxå kan bli stökig på just dessa lektioner, men inte till en början...

jag blir stökig för att jag tappar koncentrationen av att de andra är stökiga.

bara en sån sak som att ta mobilen och säga till att vi ska vara tysta... det gjorde vikarien idag, men det brukar inte hända fast vi har "mobil-förbud" på lektionerna... vi har till och med en mobil-låda.


o sitta o dricka energidryck på lektionerna o prata högt o skrika o sånt precis som om man vore ute o käka med polare, OMG...


jaja, skit samma nu ...



Lina=lilla gumman xD<3

 
 
Ingen bild

marcus XD

27 april 2011 21:01

izabell har du fått du pms idag xdxdxdxd
eller xD

Izabell

27 april 2011 21:48

jag kan meddela att nej det har jag inte, din mensnörd XD

 
julia

julia

27 april 2011 21:32

jobbigt:( hoppas det blir bättre! saknar dig!<3

http://www.juliasehovac.bloggplatsen.se

Izabell

27 april 2011 21:47

snacka om att det är tomt utan er! saknar er som fan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabell - 18 maj 2012 15:00

detta inlägget är skrivet i förväg & publiceras i framtiden eller vad man säger. så... nu när detta publiceras är jag på Bakken med fritidsgården! :D har förhoppningsvis jättekul! skriver antagligen senare om dagen, puss <3   jag kan j...

Av Izabell - 18 maj 2012 08:00

i lördags var jag då på påarp gruppen 2's konfirmation. det var ganska trevligt faktiskt :) duktiga konfirmander! <3   efteråt följde jag med Johanna hem.god mat! ;) på kvällen sen träffade vi våra kompisar ute i "Påarp city" HAHA,alltid...

Av Izabell - 17 maj 2012 21:50

bilder från vår skolteater kommer här! lite sent... men jag har ju varit i Polen nu... men iaf! bättre sent än aldrig :)<3                                               klicka på bilderna för att se dom i normalst...

Av Izabell - 12 maj 2012 00:23


Oj…bloggen har kommit allra sist på min ”att göra-lista” på sista tiden…skrev senast onsdagen förra veckan, 2/6… oj oj oj! ;)så tänkte att jag skriver lite om hur den senaste tiden varit! 3-6/5, tors- sön: Tror inte...

Av Izabell - 2 maj 2012 10:33


fett tråkig matte-lektion! jag & lollo ville sitta ute i solen, men nej! "sitt i datasalen & gör ngt ist!" tack?! jag vill ju bli bruuuuuun! :(   iaf! en postivit sak, såg att bilderna från traffic lagts ut! kul! här kommer bilden på os...

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards