izabell

Alla inlägg under november 2011

Av Izabell - 4 november 2011 10:49

Just nu sitter jag på tåget påväg in till stan, i träningskläder...Ska möta emmy & Pernilla, haha, detta kan bli intressant ! ;)Första gången jag bloggar från mobilen...Puss :*<3

Av Izabell - 3 november 2011 23:13

När jag tänker på dig pirrar det så härligt i magen,
när du hör av dig stannar hela dagen.
Jag tänker på dig natt som dag,
tror du att det någon gång kan bli du och jag?
Ditt yttre så perfekt,
ditt inre ännu mer.
Du är allt mitt öga ser.




 

du :*♥

Av Izabell - 3 november 2011 20:06

Hade en riktigt bra dag i ishallen ♥

riktigt kul :)♥

älskar er! :*♥

 

     

 

         

 

.

.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
jag tror jag behöver ett svar snart...

ovetandet gör ont...

så ont...

Av Izabell - 3 november 2011 19:21

hela onsdagen bestod av hästar :)♥

jag o Elin var först hos Emma & Balder.

red ut en runda, typ 1 h :)♥

jag på Balder, Elin på Emma :)♥

myys ♥

 

sen stack vi till ridskolan :)♥

jag hade Darko, riktigt mysig häst!♥

första gången jag red honom, men blev kär direkt.. längtar tills nästa vecka! :)♥

 

puss! :*♥

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..

 

jag tänker på dig, saknar dig...
men vad har hänt?

har det hänt ngt?

ska det bara vara såhär nu eller ska det vara som förr?

många frågor... inga svar...

jag hoppas jag får svar på mina frågor snart... för jag saknar dig... ♥

Av Izabell - 3 november 2011 19:02

jag bowlade i tisdags med Johanna & Neng.

vi skulle egentligen varit fyra, men han blev sjuk... :'(♥

men det var kul! :D♥

jag var faktiskt ganska bra... sög inte lika mkt som vanligt ^^♥

Neng vann, jag kom två & Johanna sist... men spelar ju ingen roll! ;)♥


bjuder på ngr filmer och bilder,

puss :*♥


 

jojo ♥

 

 

Neng ♥

 

 

Jag ♥

 

     

 


 
 
 
 
 
 
 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards