izabell

Alla inlägg under november 2011

Av Izabell - 14 november 2011 22:00

söndagen började med att mamma drog upp mig vid typ 11... gäääsp♥

så gick vi ut o gick i typ lite mer än 1 h ,

mamma höll på att dö o jag vill gå fortare, älskar dig! ;)♥


när vi kom hem, typ 13, käka vi frukost..

sen kom mormor o morfar en sväng ♥


stack till stallet med syrran i ett par timmar,

red emma ♥

i mörkret..

men ja, kärlek till energihästen som bockade o lite så! ♥

 

puss! :*♥

Av Izabell - 14 november 2011 20:06

jag & emmy vaknade o käkade frukost...♥

11.30 frågade jag henne om hon kunde tänka sig att sticka ner o kolla gina,

12.15 satt vi på bussen :)♥


vi kollade GinaTricot, H&M & VeroModa + tre ställen på söderpunkten...

hittade inget, hade tänkt att köpa ngt att ha på mig på discot, men som sagt, hittade inte ett skit...

lite besviken, men så sparade jag dom pengarna xd♥

fick skjuts hem av emmys mamma som vi mötte upp ♥


tack för att du är du bästavän, älskar dig! :*♥


 

klockan 18 kom pernilla & johanna :)♥

vi käkade, kollade lite tv & tog lite bilder..

sen stack vi till sundspärlan, traffic light ... ♥

ganska kul kväll ändå! :*♥

älskar er! :*♥

 

           

Av Izabell - 12 november 2011 01:17

dagen började med att jag gick upp 30 min efter alarmet ringde...

hade 45 min på mig, så hann inte med frukosten...

blev att fläska två bullar från ica ^^


skolan var ganska kul, iaf rasterna :))♥


bilden var liiite utflippad...

slutade med att läraren fick damp på oss & bad oss "försvinna ur hennes åsyn"...

vi tvekade inte en sekund & stack en kvart tidigare (a)

så hann med ett tidigare tåg ;)♥


jag, marcus, linus & neng åkte till stan och mötte emmy, vi tog bussen till väla ♥

var riktigt kul, snor marcus mening; "detta väla-skitet måste vi göra om!" :D♥


efter väla stack jag & emmy till födelsegrisen ;)♥

kollade lite tv o så där... ♥


nu är vi hemma hos mig & kollar Lilla Al-Fadji show xd♥


bilder o så kommer nog sen ^^

puss :*♥

 

 

 

 

vet du hur mkt du betyder för mig? ♥

Av Izabell - 10 november 2011 17:57

dagen har varit lite crazy ^^♥


började skolan med no & lite "bråk" med lucas om de där fönsterna ;)

om jag skulle gått ner på knä o bett om att han skulle stänga fönsterna så skulle han inte öppna dom på en månad, haha, yeah right?!

haha, blev inget bedjande, jag fick min vilja igeom ändå ^^♥ bäst som man är...


På rasterna hade man lite fighter, klart att jag vinner alla... inte...

borde passa mig lite, ngn dag kommer jag råka illa ut asså xd♥


franska provet, ja.. vad har jag att säga om det...

trodde jag slutades andas när jag såg de första meningarna vi skulle översätta, haha,

jajja, får se nästa vecka hur det gick ;)♥

 

Efter skolan stack jag hem & chilla vid tv, helt själv... :D


nu ska jag ringa pernilla & emmy...

sen får jag väl göra åtminstonde engelskaläxan... ^^♥


fredag imorgon, gött!

tror det blir väla efter skolan med toffingarna :)♥


puss :*♥

 

 

Marcus visade ett klipp på sig själv idag, bara måste visa er!

BÄSTIS ♥

Av Izabell - 9 november 2011 21:57

jag HATAR att åka buss...

speciellt på morgonen när den är så otroligt full att man nästan står o kramas med folk?!

ja, bussen var full imorse... riktigt jobbigt..!


skolan var helt okej, hade varken so eller no, så då är det inte så farligt ;)

på musiken sjöng vi, Ville Valross?! amen seriöst? xd

sen fick jag fortsätta spela Teddybjörnen Fredriksson som jag spelat i typ 6-7 lektioner... & fler lär det bli!

Idrotten var ja, lagom wierd... innebandy + redskap (ringar *hoost!*)

jag var sjukt dålig på ringar & vårt lag förlorade båda matcherna, på slutet sa han läraren ngt om OS & filma & kex .

ehm?! ja... okejj! xd


hem så åkte jag en mindre full buss ;)


ridlektion idag, markarbete... hade Darko <3

trivs riktigt bra på honom!

han påminner lite om min gamla sköthäst Tess... fast inte lika het ;)

lite bomövningar blev det idag, roligast var det i galopp :)

ser fram emot hoppningen nästa vecka! :D


nu ska jag kolla över franskan lite... prov imorgon, kill me? xd

sen blir det att sova, är fett trött... har varit det hela dagen...


puss! :*<3

 

Av Izabell - 8 november 2011 22:46

Känner inte alls för att blogga idag..

humöret är inte på topp precis!


dagen har varit skola, stallet & matteläxa...


ja, helt okej tisdag!


imorgon tar jag nya tag o vaknar på rätt sida ;)


puss :*

Av Izabell - 7 november 2011 22:14

det var riktigt segt att gå upp 6.30 idag!

eller ja, jag gick upp 6.40

skulle gått hemifrån 7.20, skulle alltså bli klar på 40 min?!

gick 7.30 ;)♥

ändå bra för att vara mig ! ^^


skolan var hyfsat rolig, saknat dom andra lite faktiskt :)♥


Idrottslektionen var ganska rolig,

vet att jag äger på innebandy & hänga i ringar ^^

kände mig såå bäst när jag slog alla med klubban & trillade ner från dom där ringarna (a)♥

läraren kan ju diskuteras!


nu ikväll orkade jag inte göra ngt skolarbete, så spelade lite pingis & kollade på fotbolls galan,

endast för att Eric Saade skulle sjunga Hotter Than Fire ^^♥

sen blev det lite data...

är astrött! sov inte bra inatt, & typ bara 6 h...

haha,


nattipuss :*♥

 

 

 

 

jag saknar dig... :$ ♥

Av Izabell - 6 november 2011 20:52

skola imorgon..

wiihoo... -.-

hade gärna varit ledig lite till,

men men...

måndag, världens roligaste dag xd♥

bara läängtar att tjafsa med min so-lärare om vårt grupparbete, kommer bli såå kul...



"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead".

.
.
.
love the song ♥

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards