izabell

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Izabell - 4 november 2011 23:19

här kommer årets skolfoto! ♥

 

   

 

 ♥

Av Izabell - 4 november 2011 22:21

Snälla förklara...

Förklara vad som händer...

Låt mig veta om det är något,

vad är din anledning?

Klarar inte av att inte veta...

Men jag vågar inte fråga...

Varför ska det vara så svårt?

Jag vill kunna säga att jag inte bryr mig...

Men jag kan inte, för jag bryr mig alldeles för mycket om dig...

Av Izabell - 4 november 2011 20:36

vi tre tränade på Friskis&Svettis idag, cirkelfys.. så jävla jobbigt!

men kul! :D♥

hej träningsvärk! ♥


jag o emmy stack hem till mig,

duschade o sånt...

skyndade till bussen, sprang...

haha :)♥

träffade johan på väla.


finast var det när jag puttade emmy in i ngr stolpar,

hon flög o välte två av dom...

hon i kassan på medstop började skratta, jag as skratt o människor runt omkring oxå xd♥

förlåt emmii! ♥

haha, så jävla kul! xd♥


vi tog bussen till mig, hämtade våra saker..

bussen till knutan var inställd så fick ta en senare...

såklart missade vi tåget ^^♥

drog upp på mc..

tog tåget, hem till emmy... sorry emmys föräldrar, haha, för att vi inte käka ^^♥

nu har jag typ en halvtimme kvar hos emmy, sen kommer min chaufför ;)♥

hinner nog göra ett litet inlägg senare ikväll...

puss :*♥

Av Izabell - 4 november 2011 10:49

Just nu sitter jag på tåget påväg in till stan, i träningskläder...Ska möta emmy & Pernilla, haha, detta kan bli intressant ! ;)Första gången jag bloggar från mobilen...Puss :*<3

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards