izabell

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Izabell - 6 november 2011 20:52

skola imorgon..

wiihoo... -.-

hade gärna varit ledig lite till,

men men...

måndag, världens roligaste dag xd♥

bara läängtar att tjafsa med min so-lärare om vårt grupparbete, kommer bli såå kul...



"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead".

.
.
.
love the song ♥

Av Izabell - 6 november 2011 19:30

Jaha, då var man på Friskis idag igen!

spinning, riktigt kul!♥

svettades som en gris, ett bra tecken??

liten miss att gruppen var "medel", men Pernilla o jag kämpade på! :)♥

detta kommer jag göra om, riktigt roligt ! :)♥


tog tåget hem, riktigt segt, så hämtade pappa på ica :)♥


nu har jag precis käkat o ska hoppa in i duschen...

även skriva lite på min so, eftersom jag inte hann bli klar tidigare idag..

sen får man ju packa sina saker som man ska ha med till mamma imorgon! ♥



skriver en liten så typ lista på vad som "hänt" de senaste dagarna ;)♥


fredag 28/10 - tjejkväll ♥

lördag 29/10 - bio ♥

söndag 30/10 - Bårslöv ♥

måndag 31/10 - Väla ♥

tisdag 1/11 - bowling ♥

onsdag 2/11 - hästar ♥

torsdag 3/11 - skridskor ♥

fredag 4/11 - träning & väla ♥

lördag 5/11 - Påarp ♥

söndag 6/11 - träning ♥


imorgon tror jag att jag bara ska chilla efter plugget...


puss :*♥

Av Izabell - 6 november 2011 11:36

har precis käkat lite frukost,

nu chillar jag framför tvn...

men antagligen inte länge till..

har läxa att ta hand om, har inte gjort ett piss på lovet så får väl skylla mig själv att det blir stressigt nu... :/


senare ska jag o pernilla på spinning...

hur nu det ska gå med den här träningsvärken...

haha, men det kommer bli kul! :)♥



Bruno Mars, Talking To The Moon ♥

riktigt fin låt.

 


puss :*


Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards