izabell

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Izabell - 5 november 2011 23:49

Såklart var det stängt på fritan?!

Att vi inte tänkt på det, blondiner *host*...♥

Var ute ett tag med Måns, sen drog vi hem till Emmy (jag, emmy & pernilla)♥


Kollade på film & bloggrapeade Emmys blogg (a)♥

http://emmysjolander.blogg.se

checka våra finfina inlägg! ;)♥


Sen vet jag inte vad som hände, det var rape överallt typ? xd

(misstolka nu inte det!)


kvällen var inte riktigt som vi tänkt oss, men det var kul! :)♥

lite konstigt att fem människor kommer till dörren 22.30 kanske, men det var väl kul? xd


fick skjuts hem vid elva, lämnade pernilla ♥

var hemma typ halv tolv...


nu ska jag nog snart lägga mig... snart...

om ngn timme eller ngt, är sjukt trött ;)♥


puss :*♥

Av Izabell - 5 november 2011 16:58

Nu drar jag till påarp,

see yaa! ♥


   


Av Izabell - 5 november 2011 11:18

Morgonen började bra, pappa kom in på mitt rum o skojade lite ;)♥

Har käkat frukost o så...

men fy fan vad jag har ont i mina ben!

haha, shiet! xd♥

lite gött ^^


Jag vet inte om vi ska iväg snart... till farbror, men vet inte... får väl se!


Ikväll blir det att träffa kompisarna på fritidsgården, kul! :)♥



& Jason Derulo's låt It Girl, så jävla bra! :o♥

kan inte sluta lyssna på den... ♥



Eric Saade's nya låt Hotter Than Fire, vet inte riktigt vad jag tycker om den...

inte jättebra, men samtidigt inte dålig ;)♥



puss! :*♥


Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards