izabell

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Izabell - 14 november 2011 22:16

Vaknade & trodde jag var död i morse...♥


när jag kom till skolan o träffade lina så blev allting så bra,

kände hur jag riktigt saknat henne i helgen! ♥

blev att skratta ngr minuter innan vi hade språk...

fick tillbaka mitt prov, 13 fel :(♥

sen engelska testet lite senare, 13 fel :(♥


vad fan?!

jajja, blir att skärpa till mig nu asså...


vi var i ishallen, riktigt kul! :D♥

Bambi, Sad feet & Terroristen... fina smeknamn efter detta asså! :D♥

förlåt, Bambi, men att trilla 13 ggr på 1 h... fail! xd♥


efter så blev det so, slapp redovisa idag! blir torsdag för mig o oliver :)♥

sen slöjd... fick inte mkt gjort, kände inte alls för det! & sen så fanns det ngn/ngr som typ störde mig lite..kanske..?? xd♥


har fixat lösen o sånt till mobilen nu, för det verkar ju behövas...


puss! :*♥

 

 

Trodde inte att det fanns killar som du tills jag mötte dig..

Men det jag inte kan förstå är varför du just gillar mig?

Du är som du är, helt perfekt

& jag är bara lilla jag...
Allt är så konstigt, men kanske jag kan förstå någon dag...

♥♥

 

Av Izabell - 14 november 2011 22:00

söndagen började med att mamma drog upp mig vid typ 11... gäääsp♥

så gick vi ut o gick i typ lite mer än 1 h ,

mamma höll på att dö o jag vill gå fortare, älskar dig! ;)♥


när vi kom hem, typ 13, käka vi frukost..

sen kom mormor o morfar en sväng ♥


stack till stallet med syrran i ett par timmar,

red emma ♥

i mörkret..

men ja, kärlek till energihästen som bockade o lite så! ♥

 

puss! :*♥

Av Izabell - 14 november 2011 20:06

jag & emmy vaknade o käkade frukost...♥

11.30 frågade jag henne om hon kunde tänka sig att sticka ner o kolla gina,

12.15 satt vi på bussen :)♥


vi kollade GinaTricot, H&M & VeroModa + tre ställen på söderpunkten...

hittade inget, hade tänkt att köpa ngt att ha på mig på discot, men som sagt, hittade inte ett skit...

lite besviken, men så sparade jag dom pengarna xd♥

fick skjuts hem av emmys mamma som vi mötte upp ♥


tack för att du är du bästavän, älskar dig! :*♥


 

klockan 18 kom pernilla & johanna :)♥

vi käkade, kollade lite tv & tog lite bilder..

sen stack vi till sundspärlan, traffic light ... ♥

ganska kul kväll ändå! :*♥

älskar er! :*♥

 

           

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards