izabell

Alla inlägg under december 2011

Av Izabell - 1 december 2011 21:15

Nog normal läxa? ♥

http://www.ur.se/anacondainenglish/english/see.aspx?id=283

ROMPAH!!

 

frågorna färdiga,

nu.. glosorna! ^^

Av Izabell - 1 december 2011 19:01

4 dagar sen jag blogga! haha, jag börjar bättra mig ju!


veckan har mest bestått av skola & plugg, tyvärr! :/

i måndags pluggade jag hela kvällen...

i tisdags var jag i stallet ett tag, sen käka hos farmor för hon fyllde år :)♥

igår var det ridskolan & markarbete som gällde! hade Dior, var tvungen att rida barbacka... lite tråkigt då de andra jobbade mkt i lätt sits & sånt, men helt klart bra träning för mig! ;d♥

idag var jag hos emmy en snabb sväng efter plugget & snackade lite, så skönt att ha emmy! världens underbaraste bästavän! :*♥


har lite planer för helgen, HEMLIGT! haha, nejjdå men vet inte riktigt... så lika bra att jag säger att jag bloggar mer då isf ^^♥



Sen har ni inte missat Eric Saade's nya album va?? Eric Saade Vol. 2!! :)♥

lyssnar just på den just nu, tror man måste lyssna in sig lite i låtarna o så ... men hyfsat bra ändå nu första gången, men han har helt klart gjort bättre känns det som.. för stunden! ;)♥


One Direction's album Up All Night är helt klart bra! ♥

blivit lite beroende av låten What Makes You Beautiful, sjunger på den nästan hela tiden! ♥

resten av skivan är oxå bra! :)


nu ska jag göra min engelska läxa som ska vara gjord till imorgon!

kolla en film på 14 min, svara på 5 frågor efter filmen & lära sig 10 glosor... jag är helt klart ute i god tid! ;)


puss på alla er därute! :*♥


 


lilla underbara människa ♥

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards