izabell

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Izabell - 12 december 2011 19:25

ojojoj, glömt bloggen!


i söndags (5 dec) var jag i stan, julskyltning, med Gabbi & Louise ♥

riktigt kul!

kollade på ljusspelet & drack varmchocklad & glögg och sånt mys ♥

på slutet träffade vi även alexander & dennis, kul! :)


på måndagen hände inte mkt...

på tisdagen var man hos ted... ♥

på onsdagen ridning, hoppning med Dior... gick hyfsat! ♥

på torsdagen var jag i stallet själv, red Balder en runda barbacka. mys ♥


i fredags var jag först hos ted ett tag, sen bakning med mamma & elin. myyys! ♥

pepparkakor & lussebullar, fett! :o


i lördags var jag, elin & mamma på väla på fm, fick mkt fint! tack mammsi! ♥

köpte julklappar oxå, nu är pernillas, linas, josefins, louise, gabbis & johannas julklappar färdiga!♥

bara ett par kvar... ♥

vid 18 kom polarna. josefin, louise, marcus, måns, neng, gabbi & johanna ♥

pizza, film, chips, popcorn, läsk, trams... MYS! ♥

vi såg först Bridesmaids sen The zookeeper, den första fattade jag typ inte & den andra vi såg var jag så trött att jag nästan somnade i soffan...

vi var uppe till 5, sen vaknade 10... lagom! ;)♥

jag hade riktigt kul, älskar er! :*♥


så igår efter dom gick städade jag, duschade sen stack till ted ett tag men hem ganska snart & sooooooova! ♥

trött som fan! ^^♥


imorse tog det ett tag att vakna asså! svarade på 3 sms som jag inte vaknat när jag fått, då sover man gött asså! :D♥


nu ska jag läsa lite till mitt prov som jag tror jag ska ha imorgon, eftersom vi inte hade det i torsdags... fysik ♥

hinner kanske göra lite matte oxå så att jag kan chilla lite på lektionerna?

fast först blir det lite puffande på fb, för jag är kung! (a)♥


imorgon blir det att kolla på syskonens lucia på dagis efter plugget ♥

onsdag blir det bara slöjd (elevens val) & typ en halv lektion i ngt annat ämne.. sen bio! Tintin med underbara klassen ♥ sen sista "normala" ridlektionen för detta året, för nästa vecka blir det gymkana :D♥

på tordag har jag inget att göra... inte fredag heller, fast kanske ^^♥... lördag, hum? söndag, lika tomt... hitta på ngt??? ♥


lååångt inlägg, haha, liksom någon orkade läsa allt det?

jajja, vi ses!

puss :*♥ / en kär tjej

 

saknar dig! ♥

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards