izabell

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Izabell - 18 december 2011 19:25

min sköthäst är den finaste :')♥


jag känner att jag inte har så mkt tid till hästar längre, men det är inte det att jag tappat intresset... det har bara blivit såhär...

jag tror att det mest handlar om årstiden , jag känner inte mig speciellt taggad i det här vädret...

men Balder är den finaste & bästa och han är "min", tack till hans ägare för att jag får ta hand om honom när jag har tid ♥


         

Av Izabell - 18 december 2011 14:36

mysig hemmakväll hos emmy igår ♥

lyssnade på musik, snackade (mkt killar ^^), sms, chatta, sjöng, skratta & kollade film ♥

vi kollade på cars 2, den var faktiskt rolig! jag asflabbade emellan åt! xd♥

"han är så snygg... jag tror jag måste ta mig lite kylarvätska!" hahahaha, dog! XD♥

sen gjorde vi jättefina bilder! haha, skrattar fortfarande lika mkt åt dom! xd♥

emmy är min absolut bästavän, älskar den tjejen grymt mkt asså! :*♥


imorse blev jag hämtad 9,

stack på spinning med mamma & elin på friskis&svettis. kul! ♥

efter det så lämnade vi elin i stallet & sen lämnade mamma mig i bjuv :)♥

nu har jag städat lite på mitt rum, varit lite med småsyskonen & nu när dom åker iväg för att hämta elin ska jag göra lite franska + matte som måste vara färdigt till imorgon...

sen blir det bara mys & hemmakväll, har inte ätit middag med familjen sen i tisdags... så kanske på tiden att vara hemma ?


ikväll får vi väl se om jag & elin hittar på något kul, älskade syster ♥


& mitt sånt grejs att inte äta godis eller så gick inte så bra igår...

jag drack inte julmust, bara lukta på den, det kan jag hålla... men när emmy öppnade ostbågarna så sket det sig.. ostbågar är ju så jävla gott?!

så... f.o.m idag så! ;)♥


puss :*♥

 

            

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards