izabell

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Izabell - 13 december 2011 21:03

här kommer bilder från veckan,

tryck på bilderna för att se normalstorlek! ;)♥

 

torsdag:

 

 

 

fredag:

 

     

 

lördag/söndag:

 

                                               

 

(glöm inte trycka på bilderna! ♥)

Av Izabell - 13 december 2011 18:56

Jill Johnson - Christmas In You ♥

sjukt fin asså!


fick bli en sån här video eftersom det var bäst ljud så... ♥


och jag bryr mig inte om vad ni tycker,

Jill Johnson var den bästa i mina ögon innan...

jag kunde lyssna på hennes låtar 24/7,

klippte ut varje litet ord från tidningarna hon var med i,

köpte varje skiva...

önskade mig biljetter till hennes konserter i hbg. ♥

hon var verkligen den personen jag helst i världen ville träffa just för att hon var så jordnära,

när jag väl såg henne blev jag jättenervös! jag kommer ihåg ! xd♥


 

ojoj, kommer inte ihåg vilket år... ♥
2009? 2010?


idag är det inte så längre,

lyssnar inte på hennes låtar hela tiden men visst händer det att man lyssnar ibland!

speciellt när man kanske känner sig lite nere så kan man på något sätt hitta styka i hennes låtar :)♥

fast på sista tiden så har jag hittat en annan att få styrka av, någon "okänd" ♥

Av Izabell - 13 december 2011 18:29

13 december idag då! ♥

luciatåg vid 9.30 i skolan,

riktigt söt lucia!

coola *host* stjärngossar, sjöng riktigt ljuvligt ;)♥


efter var det fika (?) & sen blev det no-prov...

blev inget pluggande till det igår, roligare med facebook & skype ju...

men provet gick nog bra! vet att det var en fråga jag inte kunde, men gjorde en riktigt stor gissning! men hade som sagt ingen aning xd♥


efter no:n blev det lite svenska, rätt chill eftersom jag & lina bara kollade musik till vår animering!


efter lunch hade vi hemkunskap, städa & sen pappersgrejjs... kul... -.-

men dom två bästa kommentarerna; "akta , den reser sig!" - av Lina ♥

"det är bara att stoppa upp den" - av Benny ♥


efter skolan stack jag med marcus hem, blev hämtad halv fyra.

luciafirande på dagis, söta småbarnen var! ♥

fika där, sen hem & käka.

nu blir det nog att klä granen verkar det som?


fast först ska jag kolla klart på tv, lucia grejset på tv, bara för att jill sjunger ♥

Jill Johnson har sjukt mysig röst! ♥

lägger ut en youtube film sen på min favorit julsång med henne :)♥

 

puss :*♥

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards