izabell

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Izabell - 29 april 2012 21:55

nu är jag hemma efter ett par timmar på stan,

är trött & har ont i huvudet! wiiie!

men iaf, tränade i typ 1,5 h innan :)

sen åkte jag 3 gånger på tivolit!

top spin två gånger & virvelvinden en gång ;)

fyyyyfan vad jag skrek! har ont i halsen asså! sen rann marscaran oxå, men kul var det ! :D

när vi var högst uppe i den top spin så skriker jag som fan & marcus bah; vad ska du göra imorgon izabell?

herregud! xd

 

men nu ska jag kolla klart på BigBrother & sen blir det att lägga sig,

så man kan orka upp och träffa bästaste mostern som är hemma i sverige nu! :D<3

puss'

 

Balder får stå för kvällens bild! :)

& bilder från ikväll kommer senare någon gång...

 

Av Izabell - 29 april 2012 14:12

igår var det dags för traffic light på sundspärlan!

johanna kom hit lite innan och käkade, sen sminkade jag henne & hon gjorde vid mina naglar! tack vännen! :)<3

neng kom oxå hit någon halvtimme innan vi stack :)

 

    

det var helt okej där!

seg musik... som förra gången... inga killar nästan? så ja...

men det var kul ändå, såklart, blir det ju alltid när man är med sina älskade vänner! :D

tack för kvällen/natten! :)<3


jag la mig 2,

sen vaknade jag 9.20 lagom trött då!

men sen stack jag & syster till stallet, pamela & lollo kom oxå dit, kul! :)

sen gick det som det gick med ridningen... men jajja! det avslutades bra iaf! :)<3

 

nu ska jag nog gå ner i källaren och träna lite!

senare blir det stan & tivoli med vänner :)

puss'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards