izabell

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Izabell - 12 april 2012 18:39

var precis på väg att skriva "igår hände inte så mkt",

men det gjorde det visst!

tog sån spruta mot livmoderhalscanser, jag var fett nervös när jag satt där i väntrummet... sötaste lina var snäll och följde med mig, tack verkligen! :)

jag tror jag snackade väldigt mkt, & att vi sa väldigt ointressanta saker när vi väntade för att en som också satt i väntrummet satt och småflinade hela tiden... kul att man kan underhålla någon när man håller på att kissa på sig av nervositet! ;)

när vi sen kom in så skulle hon såklart visa hela sputan innan hon stack mig, amen tack! fast precis innan hon stack mig så kom jag på "juste... det kan ju inte vara värre än att pierca naveln!" men det känns ju inte likadant precis... haha!

men jag överlevde, så vet ni! ;)

 

jag var på ridskolan sen på kvällen,

dressyr passet gick riktigt bra! är supernöjd.

Ballerina är en riktigt fin häst ju! <3

hon kändes riktigt fin i slutet! :)


idag då, jaa... inte hänt så mkt?

mer att en "nyhet" kom ut på fb igårkväll, så alla har ju lagt kommentarer om det. både bra & mindre bra.

roligt ändå att ingen vetat något på typ 1 vecka & så fort man ändrar på fb så börjar alla plötsligt bry sig! lite komiskt ändå? xd

  

efter skolan var jag med Johanna & Marcus,

hade såklart kul som vanligt! :D<3

& sen var jag supersnäll, tycker jag själv iaf,

jag väntade och tog ett senare tåg bara för att åka med Alex, visst var det snällt? haha! ;)


när jag sen kom ut från knutan såg jag elin stå och vänta på bussen på busshållsplatsen, hon hade inte sett mig så jag skrämde nästan ihjäl henne... nej, men typ hon hoppa flera meter! mohahahahaha! :D<3

 

när jag kom hem sen så var jag fete hungrig! maten i skolan... fisk med ost på, hallå?!

& nu så har jag ätit och snart skrivit färdigt detta blogg-inlägget,

ska ner & träna lite i källaren nu! är fett trött, men jag känner att jag inte kan hoppa över det... tror det blir löparbandet idag...

sen ska jag lägga mig innan 23 idag, så jag är trevlig imorgon! för då blir det att träffa konfagruppen ett tag efter plugget sen antagligen fritidsgården med Emmy :)<3

puss'

 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards