izabell

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Izabell - 20 april 2012 23:45

vaknade vid 6, sov dåligt fram till 6.20 & sen orkade jag inte gå upp!
hann precis med tåget...

 

väl i skolan var jag riktigt taggad inför att snacka om "Lars Kepler"!

rätt kul ändå att jag är den enda som valt en författar-psuedonym :)

det gick iaf bra,

sen har jag & lina varit i stan på stadsbiblioteket. vi lånade engelska böcker,

hittade inga roliga... men men... missade engelska-lektionen iaf! :)

 

efter skolan var jag med marcus & emmy,

kul vi hade! älskar er! :)

tystnaden som uppstår när marcus säger: ibland påminner vi om Camilla & Amandus i bb!

 

såhär söt blev marcus när han tog på sig "lite" smycke:

 

nu sitter jag hemma på mitt rum och käkar glass, mums!

imorgon är inte planerad alls... har bara lite såna saker som jag kan göra om jag inte ska göra något annat, som brännboll på fritan t.ex ;)

 

har slut på idéer på vad jag kan skriva om här på bloggen...

blir ju mest min dag & lite så!
hade kunnat skriva om allt som rör sig i mitt huvud, men det hade säkert blivit lite personligt för andra? vill inte hänga ut någon eller så, verkligen inte :)

puss'

 

så söt vännen :)<3

Av Izabell - 20 april 2012 12:00

  

I'm broken
Do you hear me

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards