izabell

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Izabell - 6 april 2012 17:21

idag vaknade man av att pappa & de två minsta syskonen kommer in på mitt rum & skriker

"grattis på namnsdagen!" i följd av "luuuuurad!!!"

haha, söta! :)

fick frukost på sängen, inte varje dag ju. taaaaack ! :)

  

sen fick jag reda på att vi inte skulle till farmor och farfar som bestämt...

tråkigt faktiskt! jag som ville träffa allihopa...

så då bestämde jag mig för att plugga, det görs ju inte av sig själv, tyvärr.
jag har kommit en bit på vägen, fast har mkt kvar.

 

ringde även och pratade med Pamela, saknar hästarna något enormt! har inte varit där på säkert 1,5 månad?
så nu ska vi se om det blir lite nästa vecka, kul! :)

  


nu har pappa startat grillen, klart vi ska grilla i regnet! varför inte liksom? haha!

 

efter maten blir det antagligen att kolla film med pappa & de små,

Tintin om jag inte minns fel.

elin är hos mamma, saknar dig syster!

puss'

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards