izabell

Alla inlägg under juli 2011

Av Izabell - 9 juli 2011 00:04

i fm var jag i stallet...

bara mockade...


gjorde v mig & käkade "lunch",

en macka...


stack till johanna.

vi kollade på ngn dålig svensk film,

så vi bytade till Charlie's angels (stav?)

jag tappade ut halva pop corn skålen,

alltid lika smidig! (a)


sen hämtade mamma mig halv sju

&

vi åkte till haket,

hela "tjocka" släkten..

det var jag, elin, mamma, conny, mormor Mona, morfar Sven, moster Jessica & Per-Olof :)

hehe, det är vår släkt :p



imorgon blir det Falsterbo horse show,

Johanna ska med mig dit :D

Av Izabell - 8 juli 2011 23:37

bloggandet har inte gått speciellt bra de sista dagarna,

men vafan,

jag har varit i GÖTEBORG ju :D


kan väl bara kortfatta det lite...


tisdag, 5 juli:

mamma fyllde år.

vi körde till Göteborg,

käkade lunch,

åkter "Paddan"

&

åt igen. ;)


onsdag, 6 juli:

vi var på Liseberg hela dagen...

ganska långa köer,

men det vara ok :)


torsdag, 7 juli:

vi checkade ut ur våra sviter,

sen var vi en sväng på Universeum,

sen Liseberg igen :D

var väl hemma 22.30 :))

 

             

Av Izabell - 3 juli 2011 21:58

idag har jag badat ! :D

hahahahaha,

i vår "pool" xd

om man ska bli blöt på hela kroppen måste man rulla runt XD


haha, men nu ska jag & födelsegrisen se ngn Bring It On-film :)♥





"va?"
"vad sa du?"

(förklarar sen xd♥)

Av Izabell - 3 juli 2011 15:35

kolla in en av mina bästa vänner's blogg

http://j-frennesson.bloggplatsen.se/

Johanna ♥


haha, & kolla filmklippet :D

Av Izabell - 3 juli 2011 15:28

idag fyller Elin 12 år :)) ♥

GRATTIS!!! ♥


vi har haft lite kalas för henne i förmiddags,

typ bullar & sånt...

av mig fick hon en halv-magtröja, haha, halva fick hon betala själv xd♥

& denna fina bild :


  

haha, jag vet att jag inte är normal ;)


& sen har vi varit ute lite i trädgården...

bilder som är tagna idag;


       

Av Izabell - 3 juli 2011 15:15

det gick faktiskt bra att göra pizza,

haha,

vi fuskade bara lite med degen... ;)


vi kollade på film när vi åt,

Red Riding Hood.

jag gillade faktiskt den,

trots att vissa sagt att den var sådär :))


efter den kollade vi på Mean Girls 2.

jag gillar inte filmer som är sådär putti-nuttiga . xd

men den filmen var faktiskt ganska bra ;)


jag älskar min syster :)♥

 

   

Av Izabell - 2 juli 2011 19:30

idag har jag inte gjort ett skit...

eller ,

typ bara "passat" syskonen i ngn timme...

men vi kollade bara på film,

så det var inget svårt ;)


typ nu ska jag & elin göra pizza,

hmm... undrar hur detta kommer gå??

Av Izabell - 2 juli 2011 00:17

kollade på filmen Max Payne ...

jag fattade typ inte allt. xd

haha, pappa kollade oxå på den med oss, kul :)♥

fast min & elins humor suger när vi börjar bli trötta xd♥


& jag har världens sötaste lillasyster,

http://beckiiiz.bloggplatsen.se/ ♥

som fyller år på söndag :)


Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards