izabell

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Izabell - 21 juli 2011 20:33

såg att jag bloggade senast i måndags...

shit, men liksom jag har inte känt för det eller gjort annat...


kan väl bara skriva vad jag gjort i veckan...


i tisdags passade vi hästar & hund. Balder, Emma & Nellie :D♥

Emmy var med i stallet, men satt mest i skuggan & klagade över solen & flugorna :)♥

 

i onsdags var jag i stan med mormor & morfar, mamma kom efter jobb. käkade kycklingsallad på Bomb, handlade på H&M & åt glass någonstans... :)♥

efter stan stack vi till stallet, jag & Elin & mamma ♥

red en ganska bra runda med Pernilla & Ludde, riktigt kul att äntligen rida ut med Pernilla igen! :D♥

(jag var hemma 22.30...)

 

idag joggade jag & Emmy på morgonen, doppade oss i hennes pool & snackade en massa ! :D♥

sen stack jag hem & dammsugade... jag & elin fick ju städa nu när vi hade haft Nellie hemma... sen fick elin torka golvet... ♥

när mamma varit & handlat hade hon köpt tre böcker till mig! två Twilight-böcker & en med rocklåtar, tack mamma! ♥

 

 

& så ska jag avsluta med... det som gör att jag inte är på topp just nu...

 

Bettan, min fina tjej, är inte min sköthäst längre... :'( ♥

min ängel, som jag aldrig kommer att få träffa mer... ♥

 

tror att jag kommer göra ett inlägg med text & bilder om henne senare, någon dag...♥ 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards