izabell

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Izabell - 13 juli 2011 22:38

haha, vissa skriver; "13 000 läsare idag, ni är grymma"


jag skriver; 22 läsare idag, tack! :D♥


har precis kollat film,

unknown eller ngt :)♥


imorgon drar jag till Påarp tiiidigt,

stallet först tror jag,

sen har jag bestämt med Josefin iaf,

vi får se om vi blir fler :)♥

Av Izabell - 13 juli 2011 19:18

jag saknar min syster ;)♥

 

åkte med pappa hem från jobb idag,

sen hjälpte jag till med maten lite...

det blev grillad lax :)♥

 

nu sitter jag på mitt rum,

har inga planer för imorgon, TRÅKIGT!

hörde att josse, jojo & marcus skulle träffas snart... jag vill oxå vara i påarp ! ;/

jag får väl kolla film med pappa & jenny ist..

 

imorgon kan jag ju sticka till stallet,

får se med vädret o så...

sen så kanske jag ska träffa josse & jojo, men jojo verkar inte vilja..?

så tråkigt när jag inte har ngt planerat... ;/

Av Izabell - 13 juli 2011 13:41

idag körde jag & mamma Elin till min faster, hon köpte ju Pontus ♥
sen körde vi hem igen... det tog väl 3 h eller ngt...

 

mamma körde till jobb,

men dumpade mig & min cykel i stallet först... ♥

jag tog in Bettan & ryktade & mös ♥

det regnade som fan , men det blev lite uppehåll när jag skulle cykla hem :))

 

nu har jag suttit & snackat med Josefin, Marcus & Gabbi på Skype i typ 1 h ;)♥

 

skulle kanske varit med Lina idag, men det verkar inte bli så...♥

så jag får se vad jag ska göra...

inget kul säkert ;/

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards