izabell

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Izabell - 1 juli 2011 20:24

skulle ta tåget 9.45 idag,

men såklart skulle det vara inställt (jävla tåg-helvete!)

så vi fick vänta på nästa tåg i en halvtimme -.-

 

gick hem till mamma & bytade om,

Pamela hämtade mig & Elin så att vi var i stallet 11..

Faster Tina & kusin Johanna kom senare + andra...

det skrevs lite o så,

sen lastades Pontus, vilket gick riktigt bra. tog max 5 min :) duktig pålle ♥

 


 

Elin & Ida var ju helt sönder-gråtna, stackarna...

men jag vet att han kommer att få det bra hos faster ♥

såg en bild på facebook & han såg så lycklig ut med fasters andra häst Dottan :')♥

 

det kommer bli tomt nu i stallet utan Pontus & såklart utan Pamela! :(♥

 

 

efter stallet hade jag egentligen planerat att vara med Johanna m.fl

men det blev lite tight om tid så jag hann inte, förlåt... ♥

& tur var väl det, för sen mådde jag lite dåligt... men det gick över efter typ 2,5 h :)

 

åkte hem med pappa till Bjuv...

vi slog vad om ett 200 g marabou chocklad,

haha,

om mamma hade skrivit på en lapp innan pappa hade gjort det..

så vi ringde mamma & hade på högtalaren,

& jaa, mamma hade skrivit på lappen före pappa!

haha, så jag slipper köpa godis imorgon :D♥

sorry dad, men det var du som ville slå vad! ;)

 

nu ska jag & elin se ngn film på tv11, puss!♥

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards