izabell

Alla inlägg under maj 2011

Av Izabell - 16 maj 2011 22:55

Jag åt för mycket frukost, igen… men pannkakor med choklad är bland det godaste som finns! ;)

Vi solade & badade vid havet & hade fint väder nästan hela dagen, vid 18 kom det lite regn.

Vi åt på ”Italiensk restaurang”, haha, vilken flopp! xd

han som serverade sa på engelska till mig; ”du kommer att bli lika vacker som din mamma, om 3-4 år kan du bli modell” HAHAHAHA!!! ;$

Det var live musik nere vid en bar, jag  & elin dansade jättefint, naaat! ”country road, take me home…”

Efter ”dansen” spelade jag & elin mer Air Hockey, det var 50% rabatt xD

Vi hade 2 chip kvar att spela för men Elin bankade ut 2 chip till ur själva spelet…såklart när ingen annan hörde , så vi spelade 4 gånger (y)


               

Av Izabell - 16 maj 2011 22:50

Vaknade typ 8 & var riktigt trött!

Åt frukost, bytade om & drog ner till beachen.

Låg på stranden hela dagen, blev brun/röd xd

Vi åt middag runt 19 & gick sedan utanför hotellet på shoppinggatorna.

Jag & elin spelade lite Air Hockey, sen gick vi upp på rummet & kollade på ESC. :)


       

Av Izabell - 16 maj 2011 22:45

Vi vaknade vid 9 & gick & åt frkost, MYCKET frukost.

Sen badade vi i havet, åkte vattenrutschkana, solade & badade i havet igen.

Efter vi ätit lunch åkte vi på Hamam(turkiskt spa, typ.)

Det var jätteskönt tyckte jag, det var första gången jag var på sånt. 

Elin som gjort det en gång tidigare förra året föredrog nog förra årets, haha, för hon fick en väldigt hårthänt tant som inte alls tog det försiktigt utan bara tryckte o drog i henne denna gången.

Förlåt Elin, men jag kommer aldrig glömma din min när du kom ut genom dörren! X)<3

På eftermiddagen satt vi på uteserverningen(eller vad man ska kalla det) & spelade Yatzy. Hehe, & gissa vem som vann?! JAG !! :D       ehm… xd


    

Av Izabell - 16 maj 2011 22:36

ASPENDOS BEACH

Vi åkte hemifrån 2.50 på morgonen, vi hade klämt in oss alla 5 i morfars bil. det var jag, elin, mamma, mormor & morfar som åkte ;)

På flyget fick jag, elin & mamma de tre stolarna längst bak, kul ju, gick inte att fälla sätena & toalett luktade det också… & man hörde varje gång någon spolade…

Väl framme på flygplatsen letade vi rätt på bussen som skulle ta oss till hotellet, Aspendos Beach. Men vi fick vänta in fler, vilket tog en hel timme…

Det hoppade på 3 familjer med barn, som satte sig bakom mig, & såklart sparkade dom på sätet… & skrek gjorde dom också… & en liten kille var inte tyst en enda sekund, jo, när han sov, vilket nog bara var 10-15 min…

När vi kom fram till hotellet o checkat in var klockan 13.00(turkisk tid.)                                             

        

Vi gick & åt lunch, fatta så stort hotellet var! 

Efter luchen drog vi ner till stranden, doppade mig i Medelhavet det första jag gjorde.

Sen hade jag & Elin en simtävling i poolen, hon vann… Priset var att jag skulle plocka frukost till henne dagen efter… -.-

Middagen var buffé, hehe, så mycket mat! Efteråt tog vi en dricka & sen gick vi mot rummet…  vi bestämde oss för att ta hissen o testa vilken våning vi skulle av på, HAHA, det gick ju JÄTTEBRA ! xd undrar hur många gånger vi åkte upp & ner..?  xd


   

                   

Av Izabell - 7 maj 2011 14:55

förmiddagen har gått åt till att passa syskonen , pappa hjälpte en kompis att flytta o jenny jobbade :)

Emma o jag dansade sönder Born This Way , hehe :D<3


sen gick vi ut i det fina vädret, tog med pappas kamera! ;)


här kommer ett par bilder..


           

Av Izabell - 6 maj 2011 20:11

skolan idag var bra :D


jag var i stallet efter skolan, red med Sara & Elin :)))

jag red först Tess :)<3

sen bytade vi o jag fick galoppera på Bettan :)<3

Bettan bockade inte, hehe, det var nog den bästa galoppen jag någonsin ridit på henne :D<3

tänk ett liv utan hästar... då behöver man ju inte leva! ;)<3





har lagom med läxa nu... lika bra att göra det idag, så slipper jag sen ;)

*engelska
*samhällskunskap
*kemi
*matte, (ett helt kapitel!!)
*franska

erkänn att ni är avundsjuka på min fredagskväll?! xd<3


 

Av Izabell - 4 maj 2011 21:48

blir bara ett snabbt litet inlägg...


Pernilla var med i skolan idag, wiie :D<3


på ridningen hoppade vi. Jag hade Felix :D<3

gick faktiskt bättre än förväntat, han är ju så jäkla stark! <3

men jag kände mig faktiskt lite stolt efteråt... ;$


Valde Dior att ha i 3 veckor framöver ;)<3

Av Izabell - 3 maj 2011 19:27

gjorde ett MEGA långt inlägg men så bara raderades ALLT! precis varje lilla fkn ord..


så skriver typ bara sammanfattningsvis vad jag hade skrivit i min mega-text innan;

* "hej bästis!"+ en kram är vad många har fått stå ut med idag! xd

* Lina o jag har blivit taightare vänner på sistone, o hon är en underbar vän! <3

* "triangel-drama" av skvaller, dö roligt att flabba åt! XD (se bild...)

* att jag o neng var extra störda på engelska-lektionen som försökte härma klassiska melodier.

* jag bjuder mycket på mig själv, bara skratta ni!

* att jag älskar Bettiz så in i helvete ! <3

* jag ska snart göra franska-läxa med Johanna på skype.

* sen ska jag kolla på 90210 & Desperate Houswives(två av de bästa pogrammen i världen!) + duscha!

* imorgon kommer Pernilla följa med mig till plugget! :D<3


 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards